Omdat je problemen kan krijgen met certificaten als tijd en/of datum niet goed staan.quote:Op zondag 2 april 2023 21:02 schreef werkop het volgende:
nee tijd staat niet goed zie ik nu, maar hoezo die vraag? Wat heeft dat met mijn probleem te maken?
Datum en tijd zijn belangrijk wil je alles goed laten werken.quote:Op zondag 2 april 2023 21:02 schreef werkop het volgende:
nee tijd staat niet goed zie ik nu, maar hoezo die vraag? Wat heeft dat met mijn probleem te maken?
Tijd en datum goed gezet, https is nog steeds in het rood doorgestreept.quote:Op zondag 2 april 2023 21:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Omdat je problemen kan krijgen met certificaten als tijd en/of datum niet goed staan.
Dat zijn dingen waar ik op let omdat ik er vanuit werk ervaring mee heb.
Maar dan nog ben ik van mening dat Windows XP niet meer aan het internet hoort te hangen.
Echter zijn meningen net als kontgaten.
virussen zijn placebos, Windows XP is helemaal niet onveilig.quote:Op zondag 2 april 2023 21:21 schreef YStec het volgende:
Google is ook gestopt met support voor Chrome voor Windows XP in 2016.
Mijn god.
Je OS en browser worden allebei niet meer bijgewerkt en ondersteunt. Heel erg onveilig allemaal.
Driveby via een advertentie oid kan prima.quote:Op zondag 2 april 2023 21:25 schreef werkop het volgende:
[..]
virussen zijn placebos, Windows XP is helemaal niet onveilig.
En daarnaast wat kan er uberhoupt onveilig zijn op YouTube? Ik ben niet aan het internet bankieren ofzo.
Troll.quote:Op zondag 2 april 2023 21:25 schreef werkop het volgende:
[..]
virussen zijn placebos, Windows XP is helemaal niet onveilig.
En daarnaast wat kan er uberhoupt onveilig zijn op YouTube? Ik ben niet aan het internet bankieren ofzo.
Ja maar die YouTube filmpjes dan?quote:Op zondag 2 april 2023 21:27 schreef koffiekoekjes het volgende:
ROFL
Gebruik gewoon Ubuntu/Linux Mint ofzo, kan me niet voorstellen dat je Windows specifieke zooi draait
Ja, vervelend, het is natuurlijk algemeen bekend dat Youtube alleen werkt op Windows XP.quote:
Gast... Jij denkt dat YouTube alleen op Windows werkt?quote:
Nee nog erger alleen op Windows XP dat is toch algemeen bekent?quote:Op maandag 3 april 2023 10:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gast... Jij denkt dat YouTube alleen op Windows werkt?
Kan nu nog.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:13 schreef gepromoveerT het volgende:
Ik vind het wel wat hebben XP op een weet-ik-veel-wat machine.
Bijvoorbeeld met een cpu met 16 cores en 24 threads; dan zie je die mooi in taakbeheer op een rijtje. Das leuker en mooier dan dat tabblad prestaties op win 10.
En dat dan allemaal met een hele oude Internet Explorer. En Napster en gratis nieuwsgroepen (waar het stikt van de pron uiteraard).
Lekker het Politievirus en Navratilovavirus binnenkrijgen, wat je dan weer verwijdert met Norton2005, die je er vervolgens pas met de grootste moeite weer af krijgt
Good old times
Internet Explorer 8 krijg je amper website's meer mee geladen, Napster en Kazaa bestaan niet meer (oeps Napster toch wel: https://www.napster.com/nl)quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:13 schreef gepromoveerT het volgende:
Bijvoorbeeld met een cpu met 16 cores en 24 threads; dan zie je die mooi in taakbeheer op een rijtje. Das leuker en mooier dan dat tabblad prestaties op win 10.
En dat dan allemaal met een hele oude Internet Explorer. En Napster en gratis nieuwsgroepen (waar het stikt van de pron uiteraard).
Lekker het Politievirus en Navratilovavirus binnenkrijgen, wat je dan weer verwijdert met Norton2005, die je er vervolgens pas met de grootste moeite weer af krijgt
Good old times
Je snapt de pointe niet. Ik heb sinds een half jaar een over-the-top-systeem, maar het geklooi vanuit het verleden kent ook wel een zekere charme, tochquote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:00 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Kan nu nog.
Bij instellingen kan je dat selecteren.
Dus windows 10/11 kan dat ook.
Als je een pentium4 of hoger heb kan je gewoon windows 10 installeren.
En een windows 10 key koop je voor 10 euro legaal.
Dus upgrade en klaar.
Wel een tip zet er een ssd in van 128Gb sata
Dan boel je machine weer vlug aan
Ja, ik snap het. Leuk weetje dat XP bagger is op moderne machines, maar dat was het sowieso al.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:13 schreef werkop het volgende:
[..]
Internet Explorer 8 krijg je amper website's meer mee geladen, Napster en Kazaa bestaan niet meer (oeps Napster toch wel: https://www.napster.com/nl)
En XP eens op moderne PC gehad, was zo traag als een bak stront.
Goede oude tijden idd. Heb in velige modus zelf het politievirus er afgeflikkerdquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:13 schreef gepromoveerT het volgende:
Good old times
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |