Als je het goed verkruimeld krijgt wel, maar als je brokjes bouillonblok tussen je eten hebt nietquote:Op zondag 2 april 2023 19:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als het idd smakeloos/ flauw is kun je er ook zout over gooien maar ik denk dat dit smaakvoller is.
niet vaak maar het kanquote:Op zondag 2 april 2023 18:57 schreef humpty het volgende:
[..]
Groene netje er nog even om weg Isaac ..daar blijven vogeltjes vaak met hun pootjes in hangen
Lekker goedkoop zullen ze denken, je hebt er 20 voor minder dan 3 euroquote:Op zondag 2 april 2023 19:06 schreef Chanel5 het volgende:
Maar ik krijg de kots van die frikadellen.
Zeker niet, maar dan wel wat meer groente als dit armetierige beetje salade.quote:
Het is wel een magere maand , dat sowiesoquote:Op zondag 2 april 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker niet, maar dan wel wat meer groente als dit armetierige beetje salade.
Het gaat er mij om dat er iedere keer naar die smerige frikadellen gegrepen wordt omdat ze toch iets van vlees schijnen te willen.quote:
Zulke mooie verdienopdrachten als de eerste maanden krijgen ze inderdaad niet meer.quote:Op zondag 2 april 2023 19:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is wel een magere maand , dat sowieso
Die frikadellen snap ik ook nietquote:Op zondag 2 april 2023 19:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat er iedere keer naar die smerige frikadellen gegrepen wordt omdat ze toch iets van vlees schijnen te willen.
ws gejat toen ze kookte( aanname) , toen was ze met b blokjes in de weerquote:
Verdienopdrachten stellen ook niets voor, het wachten duurt vaak langer dan het spel. Logisch dat ze er weinig mee verdienen en dan verkloten ze het vaak ook nog.quote:Op zondag 2 april 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulke mooie verdienopdrachten als de eerste maanden krijgen ze inderdaad niet meer.
Nee heeft ze besteld een doosje bouillonblokjesquote:Op zondag 2 april 2023 19:09 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ws gejat toen ze kookte( aanname) , toen was ze met b blokjes in de weer
Dat, maar ook de bedragen die ze kunnen winnen zijn een stuk lager dan de eerste maanden.quote:Op zondag 2 april 2023 19:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Verdienopdrachten stellen ook niets voor, het wachten duurt vaak langer dan het spel. Logisch dat ze er weinig mee verdienen en dan verkloten ze het vaak ook nog.
Wat een onzin, dit is iets wat Jeff zelf heeft aangegeven en zoveel verandert er niet aan de tijd.quote:Op zondag 2 april 2023 19:10 schreef freaky40 het volgende:
Wat ik ook zit te denken is, en dat is eigenlijk ridicuul als dat zo is. Dat Jeff er uit wordt gehaald door de Febo omdat hij niet past op het nieuwe uitzendtijdstip vanaf 10 april. Het moet een familie programma zijn dus alles moet pais en vree zijn op dat nieuwe uitzendtijdstip...![]()
Nee, geen onzin maar daar moet je TV maken voor snappen en hoe TV makers denken tegenwoordig in deze deug maatschappij tegenwoordig. Het programma gaat ook nog langer duren.quote:Op zondag 2 april 2023 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzin, dit is iets wat Jeff zelf heeft aangegeven en zoveel verandert er niet aan de tijd.
Ik heb zijn bord niet gezien, eet hij geen rijst en frikandelsoep?quote:
tv maken voor snappen..,,quote:Op zondag 2 april 2023 19:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, geen onzin maar daar moet je TV maken voor snappen en hoe TV makers denken tegenwoordig in deze deug maatschappij tegenwoordig. Het programma gaat ook nog langer duren.
-houd het maar bij de streams-quote:
Alleen patat?quote:Op zondag 2 april 2023 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zijn bord niet gezien, eet hij geen rijst en frikandelsoep?
Ze hebben het wippen van W &J ook op tv laten zien, wat wordt er nu zo anders dan? Het wordt nu ook heel vroeg uitgezondenquote:Op zondag 2 april 2023 19:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, geen onzin maar daar moet je TV maken voor snappen en hoe TV makers denken tegenwoordig in deze deug maatschappij tegenwoordig. Het programma gaat ook nog langer duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |