Ik ken vliegvelden met 1 Ryanair vlucht per dag die nog bescheidener zijn inderdaad.quote:Op zondag 2 april 2023 19:53 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Wat ik nog raarder vind aan de titel is "international airport Teuge". Wat een grootspraak.
Zelfs een grasveld tussen breda en ettenleur heet breda International Airport.quote:Op maandag 3 april 2023 13:27 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet alles international![]()
Alle 'vliegvelden' met een suk beton waar mogelijk een vliegtuigje op kan landen is tegenwoordig 'international'.
Nog een paar leuke voorbeelden:
Scheveningen = The Hague Beach
Zandvoort = Amsterdam Beach
![]()
quote:Politie rondt onderzoek naar overleden parachutist af
Het incident waarbij gisteren een 49-jarige parachutespringer uit Utrecht bij vliegveld Teuge om het leven is gekomen, blijkt om zelfdoding te gaan. Dat heeft de politie vanochtend bekend gemaakt.
Uit privacy-overwegingen wordt niet bekend gemaakt waarop de politie deze conclusie baseert.
Het parachutespringen op vliegveld Teuge gaat vandaag door, laat woordvoerder Simon Woerlee weten. Vanmiddag gaat het reguliere programma, met drie tot vier vluchten met steeds zestien parachutisten, verder. Omdat er geen technisch mankement is geconstateerd, wordt het Nationaal Paracentrum Teuge geen beperkingen opgelegd.
Praten over gedachten aan zelfdoding kan anoniem: chat via 113.nl, bel 113 of bel gratis 0800-0113.
https://www.gelderlander.(...)chutist-af~ac736228/
Waarschijnlijk ook weer bedacht door zo'n man van in de 50 of 60er jaren die zelf 8 woorden Engels spreektquote:Op maandag 3 april 2023 13:37 schreef Bensel het volgende:
[..]
Vergeet Katwijk aan Zee = Enschede Beach niet
quote:Op maandag 3 april 2023 14:52 schreef Tengano het volgende:
Ok, maar waarom hebben ze bij deze parachutist dan wel gezegd dat het om zelfdoding ging?
Zo goed als zeker was dat. Hier te lezen.quote:Op maandag 3 april 2023 14:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:
In dat geval snap ik het dan weer wel, omdat je direct denkt dat de parachute niet werkte, als die dan is ingepakt door het parachutebedrijf dan denkt iedereen dat het daar onveilig is
In 2012 is er ook (ook op teuge) al iemand naar beneden gekomen zonder de parachute te openen, bizar verhaal trouwens
9 dagen in de bosjes gelegen
https://www.rtvoost.nl/am(...)-fatale-sprong-teuge
Ik kan niet terug vinden of het toen om zelfdoding ging
Je hebt ook een boel twintigers en dertigers die zichzelf zo goed in steenkolen Engels vinden dat het ze niets uitmaakt om dat te spreken, en dan vervolgens met hun kruiperige harsens op feestjes altijd een of andere Brit of Amerikaan die na 5 jaar nog geen woord Nederlands spreekt zit vastgeplakt om die uit te leggen wat er allemaal gebeurt tussen het uitbraken van clichés door.quote:Op maandag 3 april 2023 14:07 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook weer bedacht door zo'n man van in de 50 of 60er jaren die zelf 8 woorden Engels spreekt
De meeste mensen hebben gewoon natuurkunde gehad hoor. En zo exotisch is het nou ook weer nietquote:Op maandag 3 april 2023 13:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, die stond in dat artikel wat ik geraadpleegd heb.
Maar die term heb ik niet gebruikt omdat de meeste mensen hier daar wss nog nooit van gehoord hebben.
Daarnaast ben ik niet iemand die graag met vreemde exotische woorden smijt om bijdehand over te komen.
Is toch leuk hoelang het heeft geduurd.quote:Op maandag 3 april 2023 18:36 schreef qajariaq het volgende:
Hebben jullie het nu nog steeds over die terminale snelheid?
De haat aan dat soort mensen is terecht.quote:Op maandag 3 april 2023 18:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je hebt ook een boel twintigers en dertigers die zichzelf zo goed in steenkolen Engels vinden dat het ze niets uitmaakt om dat te spreken, en dan vervolgens met hun kruiperige harsens op feestjes altijd een of andere Brit of Amerikaan die na 5 jaar nog geen woord Nederlands spreekt zit vastgeplakt om die uit te leggen wat er allemaal gebeurt tussen het uitbraken van clichés door.
Echt kansloos daar had ik in tegenstelling tot Teuge Internanational AIrport nog nooit van gehoordquote:Op maandag 3 april 2023 13:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zelfs een grasveld tussen breda en ettenleur heet breda International Airport.
quote:Op maandag 3 april 2023 18:36 schreef qajariaq het volgende:
Hebben jullie het nu nog steeds over die terminale snelheid?
Het lijkt mij doodengquote:Op maandag 3 april 2023 19:19 schreef Discombobulate het volgende:
Wel een mooie manier om zelfmoord te plegen eerlijk gezegd.
Het kan altijd gekker/triester:quote:Op maandag 3 april 2023 15:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
[..]
Zo goed als zeker was dat. Hier te lezen.
https://www.omroepbrabant(...)ard-48-uit-schijndel
https://www.gld.nl/nieuws(...)arachutesprong-teuge
https://www.omroepbrabant(...)schijnlijk-zelfmoord
Ik had ook natuurkunde in mijn pakket maar het begrip terminal velocity is daar never nooit ter sprake gekomen.quote:Op maandag 3 april 2023 18:27 schreef Starhopper het volgende:
De meeste mensen hebben gewoon natuurkunde gehad hoor. En zo exotisch is het nou ook weer niet
WTFquote:Op maandag 3 april 2023 19:42 schreef hb64 het volgende:
Het
Het kan altijd gekker/triester:
Skydiver springt de dood in nadat hij zijn vrouw in een filmpje waarschuwt dat hij zijn parachute niet zal openen
Volgens het politierapport zei Vitantonio in de video dat hij op weg was naar "een prachtige plaats".
Mwah, dit is toch wel het laatste dat ik zou doen.quote:Op maandag 3 april 2023 19:19 schreef Discombobulate het volgende:
Wel een mooie manier om zelfmoord te plegen eerlijk gezegd.
Teveel tijd tussen de beslissing om eruit te stappen en het moment van *baf* Best kans dat je onderweg naar beneden spijt krijgtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |