Misschien is het wachten op wat Lewis gaat doen?quote:Op maandag 3 april 2023 15:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leclerc verdient wel beter, maar waar zou hij heen moeten eigenlijk? Idem voor Norris.
Maar een andere optie was er ook niet, anders had de race onder SC geëindigd.quote:Op maandag 3 april 2023 07:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Maar goed, allemaal chaos en schade omdat de geit over de radio ging janken over 'a lot of debris', hopende op een red flag en een restart, zodat hij met zijn kansloze barrel misschien de overwinning kon pakken. Ben die man zo ontzettend zat.
Dat kan, maar dan heb je twee jonkies naast elkaarquote:Op maandag 3 april 2023 15:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Misschien is het wachten op wat Lewis gaat doen?
Zo ontzettend jong zijn ze niet meer, hoor.quote:Op maandag 3 april 2023 16:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan heb je twee jonkies naast elkaar
Tochquote:Op maandag 3 april 2023 11:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Misschien heb je te hoge verwachtingen van een eerste jaar F1 in het achterveld.
Volgens mij heeft ferrari zelf niet veel fout gedaan deze race?quote:Op maandag 3 april 2023 11:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een sukkel wil ik het nog niet noemen. Er zijn genoeg coureurs met een minder CV.
Dat Ferrari sukkelend is, is wel duidelijk ja.
Vergeet niet dat we nog 20 GP's te gaan hebben he. 20.
Compleet seizoen een paar jaar geleden.
Nou, meer twee die dan wel onderling met elkaar zullen gaan strijden denk ik.quote:Op maandag 3 april 2023 16:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zo ontzettend jong zijn ze niet meer, hoor.
Ja, dat zeker. Maar dat is nu ook al eigenlijk.quote:Op maandag 3 april 2023 16:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, meer twee die dan wel onderling met elkaar zullen gaan strijden denk ik.
Misschien moeten we ook geen genuanceerde berichten verwachten van een partijdige coureur op dit soort momenten.quote:Op maandag 3 april 2023 11:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://www.skysports.com(...)max-verstappen-query
Toch moeten ze iets beter nadenken over hoe dit huilen overkomt.
Hij geeft zelf al aan dat hij het zelf ook had kunnen doen. Doorgaans grijpen de stewards ook niet in naar aanleiding van klagende coureurs.
True, eens. Al is dit geen strijd meer te noemen, omdat Russell steeds beter begint te presteren dan Hamilton.quote:Op maandag 3 april 2023 16:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Maar dat is nu ook al eigenlijk.
Tja, George is 25 en Lewis is 38. Lijkt me logisch dat de resultaten alleen maar verder uit elkaar gaan groeien naar verloop van tijd.quote:Op maandag 3 april 2023 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, eens. Al is dit geen strijd meer te noemen, omdat Russell steeds beter begint te presteren dan Hamilton.
Maar hoe vaak heeft een wat assertievere rijstijl zich wel uitbetaald?quote:Op maandag 3 april 2023 16:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Toch
[..]
Volgens mij heeft ferrari zelf niet veel fout gedaan deze race?
Van Sainz had mijn ziens een race incident moeten zijn.
Leclerc is hier weliswaar ongelukkig,maar had hier ook wat meer eieren voor zijn geld kunnen kiezen.
Dat zag je bij Max bij alle herstarts, hij was vooral bezig met de auto heel houden.
Het heeft ook veel met de kwaliteit van de auto in de race te maken of een coureur zich geroepen voelt veel risico's te nemen. Max kan het zich momenteel makkelijk veroorloven het wat voorzichtiger aan te doen bij de start, omdat-ie er later toch vrijwel zeker langskomt mocht-ie achter iemand belanden. Voor Leclerc is dat nogal een ander verhaal.quote:Op maandag 3 april 2023 17:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar hoe vaak heeft een wat assertievere rijstijl zich wel uitbetaald?
In dit geval volgde de wedstrijdleiding gewoon de guidelines die vorig jaar zijn gepubliceerd, zoals hier al eerder aangegeven.quote:Op maandag 3 april 2023 11:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens. Ik vond dat gejank van Vettel ook vreselijk terwijl hij zelf altijd nog even naduwde na een inhaal actie
Wel heeft Max een punt dat de wedstrijdleiding gewoon maar wat doet ipv zich aan hun eigen regels houden. Ook dit is niet bepaald nieuw natuurlijk.
Het is wel logisch dat je iets anders rijdt als je in een (meer) dominante auto zit inderdaad, al vind ik het dan wel jammer om te klagen over acties die je zelf ook had gedaan toen de situatie andersom was..quote:Op maandag 3 april 2023 17:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het heeft ook veel met de kwaliteit van de auto in de race te maken of een coureur zich geroepen voelt veel risico's te nemen. Max kan het zich momenteel makkelijk veroorloven het wat voorzichtiger aan te doen bij de start, omdat-ie er later toch vrijwel zeker langskomt mocht-ie achter iemand belanden. Voor Leclerc is dat nogal een ander verhaal.
Mwa verstappen heeft het hoofd koel genoeg om vanalles tijdens een race te doorgronden. Ook blijft hij na de race bij zijn verhaal.quote:Op maandag 3 april 2023 16:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook geen genuanceerde berichten verwachten van een partijdige coureur op dit soort momenten.
Iedere sportman roept weleens wat in the heat of the moment.
Alleen doordat het live wordt uitgezonden en vervolgens wordt over geanalyseerd met allerlei camera hoeken en meningen krijgt het ineens een andere waarde.
Het is een beetje als een gele kaart aannaaien bij het voetbal, niet erg sympathiek, zeker als je het niet goed ziet maar hij heeft het van de beste geleerd.quote:Op maandag 3 april 2023 18:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Mwa verstappen heeft het hoofd koel genoeg om vanalles tijdens een race te doorgronden. Ook blijft hij na de race bij zijn verhaal.
In zo’n geval als dit moet hij, wat mij betreft, zich ietwat inhouden wat betreft het piepen.
Waarin "significant" staat, wat een subjectieve definitie is? Of is dat verbeterd?quote:Op maandag 3 april 2023 18:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In dit geval volgde de wedstrijdleiding gewoon de guidelines die vorig jaar zijn gepubliceerd, zoals hier al eerder aangegeven.
Precies wat ik er ook bij dacht ja.quote:Op maandag 3 april 2023 18:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is een beetje als een gele kaart aannaaien bij het voetbal, niet erg sympathiek, zeker als je het niet goed ziet maar hij heeft het van de beste geleerd.
Het is helaas part of the game, je zag Alonso gisteren ook meteen met aanwijzingen komen voor de wedstrijdleiding toen hij er door Sainz afgereden was en Hamilton met there is a lot of debris/devries on the track na die crash van Magnussen om een rode vlag af te dwingen.quote:Op maandag 3 april 2023 19:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Precies wat ik er ook bij dacht ja.
En wij, als toch enigszins verstappen aanhanger, schreeuwen natuurlijk al jaren dat Hammie een drammie is.
Als Max nu ook zo begint te bléren laat hij indirect zijn fans ook vallen natuurlijk.
Dat vind ik nog wat anders. Alonso was echt geraakt. Dan is woest zijn logisch.quote:Op maandag 3 april 2023 19:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is helaas part of the game, je zag Alonso gisteren ook meteen met aanwijzingen komen voor de wedstrijdleiding toen hij er door Sainz afgereden was en Hamilton met there is a lot of debris/devries on the track na die crash van Magnussen om een rode vlag af te dwingen.
Voorwielen naast de auto.quote:Op maandag 3 april 2023 18:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarin "significant" staat, wat een subjectieve definitie is? Of is dat verbeterd?
Iemand een straf proberen aan te naaien is ook strategisch. Alleen niet zo sympathiek, maar daar maalt Max niet om. Leeis trouwens ook niet.quote:Op maandag 3 april 2023 19:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wat anders. Alonso was echt geraakt. Dan is woest zijn logisch.
Verstappen werd gewoon het kaas van zijn brood gegeten.
Wat Hamilton deed was ook gewoon strategisch.
Zeuren over een andere rijder om hem een straf aan te naaien is wat anders.
De vergelijking met een voetballer die zeurt om kaarten voor een tegenstander vind ik een goeie.
Beide zaken halen meestal ook maar weinig anders uit dan irritaties.
Ok, dus de (hele?) voorwielen naast de achterspoiler is een "significant" deel er naast zitten.quote:
Tja, kan best zo zijn. Het kijkt wel vervelend. Als de komende jaren Verstappen gaat rondrijden als Hamilton in de dominante Mercedes tijden ga ik hem snel zat zijn.quote:Op maandag 3 april 2023 20:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Iemand een straf proberen aan te naaien is ook strategisch. Alleen niet zo sympathiek, maar daar maalt Max niet om. Leeis trouwens ook niet.
Ze doen het allemaal, en het is maar net wat er uitgezonden wordt of je het mee krijgt ja of nee. Leuk vind ik het zelf ook niet, dat gemiep, maar het is niet alsof Max en Lewis de enige zijn die dat doen.quote:Op maandag 3 april 2023 20:50 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tja, kan best zo zijn. Het kijkt wel vervelend. Als de komende jaren Verstappen gaat rondrijden als Hamilton in de dominante Mercedes tijden ga ik hem snel zat zijn.
Je hebt de snelste auto, geeft aan dat je wil dat je wil racen met anderen. Ga dan ook niet lopen piepen als 1 je te snel af is met racen op het randje.
Geloof ik ook niet hoor. En misschien ook wel anders bij 2 teams die dicht bij elkaar liggen en hart tegen hart gaan.quote:Op maandag 3 april 2023 20:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal, en het is maar net wat er uitgezonden wordt of je het mee krijgt ja of nee. Leuk vind ik het zelf ook niet, dat gemiep, maar het is niet alsof Max en Lewis de enige zijn die dat doen.
Het is nu eenmaal zo dat je in een langzamere auto meer risico "moet" nemen om een betere prestatie te kunnen bewerkstelligen. Dat moest Max ook, en nu is het dus andersom.quote:Op maandag 3 april 2023 21:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Geloof ik ook niet hoor. En misschien ook wel anders bij 2 teams die dicht bij elkaar liggen en hart tegen hart gaan.
Maar op het randje racende Max, in veruit de snelste auto, die jarenlang heeft opgebokst tegen snellere teams, waarbij hij ellebogen werk niet schuwde….
Afijn, zal ook persoonlijke mening zijn. Misschien ook gewoon niet meer uitzenden nee.
Natuurlijk. Zo onderscheiden de betere coureurs zich ook. Deed Max toen, Hamilton deed dat zondag.quote:Op maandag 3 april 2023 21:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal zo dat je in een langzamere auto meer risico "moet" nemen om een betere prestatie te kunnen bewerkstelligen. Dat moest Max ook, en nu is het dus andersom.
Max wint, Perez rijdt van 19 naar 5, 8 uitvallers en Sainz een straf waardoor die laatste werd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |