Vandaag B en S heel weinig samen?. Lees alleen maar dat Sas hele dag met Jap optrekt, gisteravond ook al. Iets voorgevallen tussen B en S, na zuipen tijdens en na de racedag?quote:Op zondag 2 april 2023 17:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ken het van OdM , een soortgelijk spel
Ik hoorde ook rijst dacht ik? Benieuwd wat het gaat worden.quote:
Denk eerder dat dit van achter moet omdat de Bern en Sacha streams slaapverwekkend zijnquote:Op zondag 2 april 2023 17:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vandaag B en S heel weinig samen?. Lees alleen maar dat Sas hele dag met Jap optrekt, gisteravond ook al. Iets voorgevallen tussen B en S, na zuipen tijdens en na de racedag?
Rijst met gebakken frikandel en jus en wortelquote:Op zondag 2 april 2023 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoorde ook rijst dacht ik? Benieuwd wat het gaat worden.
Jeff is ook weinig in beeld geweestquote:Op zondag 2 april 2023 17:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vandaag B en S heel weinig samen?. Lees alleen maar dat Sas hele dag met Jap optrekt, gisteravond ook al. Iets voorgevallen tussen B en S, na zuipen tijdens en na de racedag?
okay mij niet bellenquote:Op zondag 2 april 2023 17:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Rijst met gebakken frikandel en jus en wortel
daarstraks waren bern en sas klef en bef in de keuken , ze doen ook dingen apart, en met japie doet sas iets voor pasenquote:Op zondag 2 april 2023 17:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 april 2023 17:51 schreef humpty het volgende:
[..]
Denk eerder dat dit van achter moet omdat de Bern en Sacha streams slaapverwekkend zijn
Lays Chips heeft zijn nieuwe smaak te pakken voor een nieuwe local taste chips line....quote:Op zondag 2 april 2023 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
Frikandelsoep, met echte stukjes frikandel![]()
Zou een prima Unox reclame zijn
Doet hij leuk voor de birdiesquote:
Dat welquote:Op zondag 2 april 2023 17:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Doet hij leuk voor de birdies![]()
Ik vind die andere buiten ook schattig, de birdies ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |