Zie ik wel youtube terugquote:Op zondag 2 april 2023 10:07 schreef Rianne84 het volgende:
Om 17.00 ziggo race café van 2 uur lang, ze moeten de motogp maar een andere keer nabeschouwen.
Gaan ze de rode vlaggen integraal uitzenden?quote:Op zondag 2 april 2023 10:07 schreef Rianne84 het volgende:
Om 17.00 ziggo race café van 2 uur lang, ze moeten de motogp maar een andere keer nabeschouwen.
quote:Op zondag 2 april 2023 10:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gaan ze de rode vlaggen integraal uitzenden?
Grote jongenquote:Op zondag 2 april 2023 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon weer terug mijn nest in
Denk dat ik maar gewoon achter mijn bureau kruip, moet van @:heywoodu
quote:
quote:Op zondag 2 april 2023 10:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
At the moment there is no open investigation into Verstappen's position in the restart. The yellow line is just a reference to help pilots. The white box is the reference. They can even step on it.
Niks aan de hand dus.
Zeiden we toch allemaal al?quote:
Hamilton fans, he?quote:Op zondag 2 april 2023 10:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeiden we toch allemaal al?
maar alle Merc jankerds en Max haters nietquote:Op zondag 2 april 2023 10:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 2 april 2023 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon weer terug mijn nest in
Denk dat ik maar gewoon achter mijn bureau kruip, moet van @:heywoodu
Pas nou op.quote:Op zondag 2 april 2023 10:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij kijkt wat witjes.quote:
das een droge poesquote:
quote:Op zondag 2 april 2023 10:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pas nou op.
Die LH fans zeggen ook dingen allemaal al. Je moet er niet aan denken dat het dan ineens waarheid is.
Alle Mexicanen hebben gestemd.quote:
Ja. Dan had ik ook gezegd dat hij óp de lijn stond.quote:Op zondag 2 april 2023 10:13 schreef opgebaarde het volgende:
Als het Hamilton was geweest die zijn auto zo in het vak had geparkeerd dan hadden de Verstappen fans kalm en meegaand gereageerd
#LH44 fans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |