Omdat mannen er ook niks aan kunnen doen als ze wat kleiner zijn dan jij graag wil.quote:
ik vind hem viezigquote:Op zondag 2 april 2023 21:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, is gemeen. I know. Maar ik krijg direct beeld bij ‘er een hond op zetten’. Ik kende die uitdrukking nog niet.
Ik vond Jappie heel erg leuk en zeker samen met Jeff. Maar idd teleurstellend.
ik vond jappie eerst niks, toen wel oke/ authentiek met jeff en daarna bleek het een suf nietszeggende ventje te zijn, zeker in love, maar nu nog steeds.quote:Op zondag 2 april 2023 21:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, is gemeen. I know. Maar ik krijg direct beeld bij ‘er een hond op zetten’. Ik kende die uitdrukking nog niet.
Ik vond Jappie heel erg leuk en zeker samen met Jeff. Maar idd teleurstellend.
is Jappie hier ofzo?quote:Op zondag 2 april 2023 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat mannen er ook niks aan kunnen doen als ze wat kleiner zijn dan jij graag wil.
Ik was degene die iets zei over het kleine menneke. Maar we hebben vast allemaal iets waardoor er geen hond op ons wilquote:Op zondag 2 april 2023 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat mannen er ook niks aan kunnen doen als ze wat kleiner zijn dan jij graag wil.
Ben ik zeker niet maar als ik je dik noemt ga je uit je plaatquote:Op zondag 2 april 2023 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
is Jappie hier ofzo?
jij hebt vaak genoeg een uitgesproken mening over iets
niet doen of je heiliger bent dan dit
ja echt enorm jaquote:Op zondag 2 april 2023 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben ik zeker niet maar als ik je dik noemt ga je uit je plaat
quote:Op zondag 2 april 2023 21:33 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik was degene die iets zei over het kleine menneke. Maar we hebben vast allemaal iets waardoor er geen hond op ons wil
quote:
[..]quote:
record wel hoorquote:Op zondag 2 april 2023 21:36 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik vond het 10 minuten hartstikke leuk.
Gooi er gerust eentje in!quote:Op zondag 2 april 2023 20:53 schreef HappyCharly het volgende:
Oehhh ik ben dol op raadsels en puzzels...![]()
Heb gewoon t vorige topic teruggelezen
quote:Op zondag 2 april 2023 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee nooit naar een RLS meet. Wel 40 plus
Die ken ik nietquote:
Ik wel en vond er geen zak aanquote:
Misschien ben jij van de generatie van de versie van Britney Spears? Die heeft m gecoverd. Zeg je dat zo? Staat ineens zo raarquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow ja spoiler
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |