In the eye of the beEholderquote:Op zaterdag 1 april 2023 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
hint: spreekwoord of gezegde
hint 2: het antwoord is net als de vraag in het Engels
Beautyquote:Op zaterdag 1 april 2023 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Jaaaa
Dus: what is in the eyes of the beeholder?
quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:30 schreef ChocoFan het volgende:
Jahaaaa, stress door die dingen, zwart voor de ogen, hallo google![]()
Ik doe alleen nog maar de vind spelletjes.
Jaaaaaaaaquote:
Nog eentje, of ben je er wel klaar mee?quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa![]()
En gevonden![]()
Vraag ik me nu weer af welk deel van de hersenen dan voor het ene spelletje nodig zijn en welke voor de andere, hoezo snap je de 1 wel en de andere niet.
Oehhhh ik ga zoekenquote:Op zaterdag 1 april 2023 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
welke paashaas heeft geen tweeling
en hint: hij moet er uniek uitzien, niet uniek 'kijken'
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
Gevonden, ff geduurd. moest systeem inzitten of hoe je dat noemt, ik begon bij de eerste en dan de ander erbij zoeken, dat ging goed tot het tweede rijtje, toen ging ik als een malle door alles en zag het niet meer, snap out of it en weer verder met het tweede rijtje.![]()
Nu wel klaar met puzzeltjes, dank jullie wel.
Ja deze duurde wat langer.quote:
Ik denk dat ik t weet, mag ik het zeggen ?quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:Op zondag 2 april 2023 13:23 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik denk dat ik t weet, mag ik het zeggen ?
Ik denk die met die brede lach of met de hoedquote:
Nee, die nietquote:Op zondag 2 april 2023 13:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik denk die met die brede lach of met de hoed
Hhm, ik zoek nog even verderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 2 april 2023 13:57 schreef Seattle het volgende:
@:D. Ik zet mijn antwoord even onder een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 2 april 2023 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie die maar 1 keerquote:
Da's dezelfde als die rechtsonder staatquote:Op zondag 2 april 2023 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie die maar 1 keer
Of was dat niet de opdracht?
ik vind hem zelf eigenlijk niet echt goedquote:
Dus I en dan nog 4 woorden?quote:Op zondag 2 april 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind hem zelf eigenlijk niet echt goed
het begint met
I .... .... ... ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |