quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:30 schreef xsaskiax het volgende:
Nou, ik ga vandaag naar het Dolfinarium, benieuwd of het daar spannender/leuker is dan in de loods... iets zegt me dat dit zo zal zijn![]()
Vanavond alles weer bijlezen, hoop dat jullie heel wat te schrijven/typen hebben
quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doe de groeten aan Flipper namens mij.
quote:
Was het wat?quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:49 schreef engine het volgende:
Livestream met den Ronny! (Nick uit big brother)![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja lekker muziekje voor op de achtergrondquote:
Ik zal ook ff wat opzetten.quote:Op zaterdag 22 april 2023 14:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja lekker muziekje voor op de achtergrond
quote:Op zondag 23 april 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Net hier in de tuin, een vogeltje aan het zonnen was zo mooi gezicht
[ afbeelding ]
Ja was mooi om te zien had het eigenlijk moeten filmen, lag eerst anders en draaide zich toen om en toen weer. Tussen door even in de veren pikken en weer met de vleugeltjes wijdquote:
KLopt ging niet goed wilde jou post uit de COS hier zetten maar dat ging nietquote:Op zondag 23 april 2023 18:01 schreef Lovely het volgende:
Huh ik wordt hier heen gelokt maar ik zie niks
Omdat die al weer verwijderd is of kan dat nog gewoon?quote:Op zondag 23 april 2023 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt ging niet goed wilde jou post uit de COS hier zetten maar dat ging niet
Ik zag hem nog gewoon maar kreeg steeds een leeg bericht hier terug naar de COS zag ik hem nog.quote:Op zondag 23 april 2023 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat die al weer verwijderd is of kan dat nog gewoon?
Hhmm dat is wel heel raarquote:Op zondag 23 april 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag hem nog gewoon maar kreeg steeds een leeg bericht hier terug naar de COS zag ik hem nog.
quote:
Volgens mij niet, gewoon even filmpjes topic kijkenquote:Op zondag 23 april 2023 19:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik moet nog even bijkijken v afgelopen dagen.. is er iets wat de moeite waard was?
Ik gebruik zelf Volume Master, dan hoef ik niet geluid steeds harder of zachter te zetten als ik naar iets anders wil luisteren.. Daarmee zet het geluid van bijv alleen de streams harderquote:Op maandag 24 april 2023 15:47 schreef Silves het volgende:
Ff tussendoor zit hier met mijn splinter nieuwe laptop...maar het geluid is waardeloos? ligt dit aan de mijne of is het geluid nu zacht op de streams?
quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:31 schreef Sociologica het volgende:
Ik denk dat ze geen streams meer kijkt hierdoor of helemaal geobserveerd/geobsedeerd is erdoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwart wit en ik vind het niet sneu voor haar want ze was gewoon een stalkster daar en gunde JW geen rust, nou vind ik hem ook een lul maar heel de dag een raar mokkel achter je aan hebben en bezitterig doen gaat wel heel ver.
Ja is ze ook absoluut maar daarom zou ik het toch wel een beetje sneu vinden. Zit een steek los dus ze kan er niet heel veel aan doen imo ze gedroeg zich sowieso meestal onvoorspelbaar en merkwaardig. Neem alleen al het afscheid met de appeltjes van oranje, de tot ziens x20 en de afscheidskoprolquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geen streams meer kijkt hierdoor of helemaal geobserveerd/geobsedeerd is erdoor.
Zwart wit en ik vind het niet sneu voor haar want ze was gewoon een stalkster daar en gunde JW geen rust, nou vind ik hem ook een lul maar heel de dag een raar mokkel achter je aan hebben en bezitterig doen gaat wel heel ver.
Het was een hele rare iig. Ik raad haar therapie aan, ook op die leeftijd kan je nog dingen leren.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:44 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja is ze ook absoluut maar daarom zou ik het toch wel een beetje sneu vinden. Zit een steek los dus ze kan er niet heel veel aan doen imo ze gedroeg zich sowieso meestal onvoorspelbaar en merkwaardig. Neem alleen al het afscheid met de appeltjes van oranje, de tot ziens x20 en de afscheidskoprol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |