Dit is een goede vraag.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:10 schreef Centenbak het volgende:
Waarom zou je je kontje verkopen als je ook een kut hebt?
Voor de katholieke studentesquote:Op zaterdag 1 april 2023 23:10 schreef Centenbak het volgende:
En moslimasquote:Op zaterdag 1 april 2023 23:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Voor de katholieke studentes
Kan je zeggen dat je nog maagd bent, gebeurt veel in marokkaanse kringen heb ik mij laten vertellenquote:Op zaterdag 1 april 2023 23:10 schreef Centenbak het volgende:
Nuja ze heeft dat gedaan om rond te komen en van te leven. Ik neem aan niet om in vastgoed te investeren of aandelen. Wat ze met het geld doet is dus eigenlijk niet van belang.quote:Op zondag 2 april 2023 08:59 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik zou waarschijnlijk liegen, tot ik de persoon gevonden heb waarbij ik er niet over hoef te liegen. Dat zou de ware zijn.
Andersom zou ik meer benieuwd zijn naar wat ze met dat geld gedaan heeft. Als ze alles over de balk gesmeten heeft, zodat er niks over is naast herinneringen, dan zou me dat niet heel veel vertrouwen geven in een bestaan met haar opbouwen.
Waarschijnlijk door dit soort reacties:quote:Op zondag 2 april 2023 08:48 schreef einzeinz het volgende:
Gebeurd vaker dan je denkt maar vrouwen zullen dat altijd proberen verzwijgen.
Ikzelf hoef ook het aantal bedpartners niet te weten, en zou zelf niet gaan navragen of mn partner ooit geld voor seks gehad heeft.quote:Op zondag 2 april 2023 09:17 schreef einzeinz het volgende:
I.p.v. te vragen hoeveel bedpartners je nieuwste vriend/vriendin heeft gehad.
Wordt het: Hoeveel keer heb je veel geld geneukt?
Als ze het geïnvesteerd heeft is dat slim. Als ze het heeft gebruikt om studieschuld te voorkomen ook. Als ze het verbrast heeft niet. Voor een willekeurige vreemde op straat is dat niet van belang nee, voor een toekomstige levenspartner lijkt het me bij uitstek van belang wat voor financiële keuzes ze maakt.quote:Op zondag 2 april 2023 09:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja ze heeft dat gedaan om rond te komen en van te leven. Ik neem aan niet om in vastgoed te investeren of aandelen. Wat ze met het geld doet is dus eigenlijk niet van belang.
Als 18 jarige mag je rustig nog wat verbrassen en genieten van je jonge jaren. Daarna heb je nog tijd genoeg om serieus en volwassen te zijn.quote:Op zondag 2 april 2023 11:14 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Als ze het geïnvesteerd heeft is dat slim. Als ze het heeft gebruikt om studieschuld te voorkomen ook. Als ze het verbrast heeft niet. Voor een willekeurige vreemde op straat is dat niet van belang nee, voor een toekomstige levenspartner lijkt het me bij uitstek van belang wat voor financiële keuzes ze maakt.
Dat zou jou toch niet aan gaan?quote:Op zondag 2 april 2023 08:59 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik zou waarschijnlijk liegen, tot ik de persoon gevonden heb waarbij ik er niet over hoef te liegen. Dat zou de ware zijn.
Andersom zou ik meer benieuwd zijn naar wat ze met dat geld gedaan heeft. Als ze alles over de balk gesmeten heeft, zodat er niks over is naast herinneringen, dan zou me dat niet heel veel vertrouwen geven in een bestaan met haar opbouwen.
Iedereen mag alles doen, maar het is een slecht teken en als je met iemand een toekomst wil opbouwen, waar financiën nou eenmaal een wezenlijk onderdeel van zijn, dan mag je dat ook meewegen.quote:Op zondag 2 april 2023 12:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als 18 jarige mag je rustig nog wat verbrassen en genieten van je jonge jaren. Daarna heb je nog tijd genoeg om serieus en volwassen te zijn.
Zou je zeggen dat als iemand een shitload aan schulden heeft dat jou als partner niet aangaat?quote:Op zondag 2 april 2023 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zou jou toch niet aan gaan?
Ze moet zelf weten wat ze met haar verdiende geld doet
Ja dat mag toch gewoon, vind het dan wel shady om het te verzwijgen als je weet dat iemand dat een deal breaker zou vinden.quote:Op zondag 2 april 2023 09:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door dit soort reacties:
"Kan mij namelijk niet voorstellen welke man hiermee nog een relatie zou willen hebben."
Wat zou TS doen als zijn vriendin met dat verhaal komt?quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:58 schreef Viesdik het volgende:
Vraag voor een vrouw.
Stel je wil een beetje rondkomen als vrouwelijke student. Maar je wil niet op de centen zitten dus verkoop je je kontje.
Als je klaar bent met je studie ga je ermee stoppen.
Als jij dan vervolgens gaat daten voor een serieuze relatie... zou je dat dan zeggen, of zou je dat proberen voor altijd te verzwijgen?
Jij maakte louter verstandige keuzes betreffende je geld toen je 18 was?quote:Op zondag 2 april 2023 14:21 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Iedereen mag alles doen, maar het is een slecht teken en als je met iemand een toekomst wil opbouwen, waar financiën nou eenmaal een wezenlijk onderdeel van zijn, dan mag je dat ook meewegen.
[..]
En dit.quote:Op zondag 2 april 2023 14:34 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Wat zou TS doen als zijn vriendin met dat verhaal komt?
Ik zou het bij eerste date laten.quote:Op zondag 2 april 2023 14:34 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Waarom denk je dat TS dit onderwerp gestart is?quote:Op zondag 2 april 2023 14:34 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden jaquote:Op zondag 2 april 2023 15:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom denk je dat TS dit onderwerp gestart is?
Er is een groot verschil tussen iemand die genoten heeft van de eigen centjes en iemand die schulden heeft.quote:Op zondag 2 april 2023 14:21 schreef PiyeReloaded het volgende:
Zou je zeggen dat als iemand een shitload aan schulden heeft dat jou als partner niet aangaat?
Iedere kantoorslaaf verkoopt zich 8 uur per dag, en dan waarschijnlijk ook nog voor een lager tarief.quote:Op zondag 2 april 2023 15:38 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik zou het bij eerste date laten.
Een vrouw mag dan wel eerlijk zijn, ik val nu eenmaal op vrouwen met zelfrespect. En als je je lichaam verkoopt voor geld ben je het wat mij betreft voor altijd verloren.
Meer respect voor iemand die zich laat betalen voor seks dan voor iemand die ervoor betaalt.quote:Op zondag 2 april 2023 15:38 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik zou het bij eerste date laten.
Een vrouw mag dan wel eerlijk zijn, ik val nu eenmaal op vrouwen met zelfrespect. En als je je lichaam verkoopt voor geld ben je het wat mij betreft voor altijd verloren.
Op fappen natuurlijk, want seks is vies. Hihi.quote:Op zondag 2 april 2023 14:34 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 2 april 2023 14:57 schreef Prego het volgende:
[..]
Jij maakte louter verstandige keuzes betreffende je geld toen je 18 was?
Er is zeker een verschil, maar het geeft aan dat de financiën van je partner je dus aangaan. Dat is niet raar. Waar je die grens legt is aan jezelf.quote:Op zondag 2 april 2023 16:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen iemand die genoten heeft van de eigen centjes en iemand die schulden heeft.
Goed verhaal.. 7 uit 20quote:Op zondag 2 april 2023 16:19 schreef Nobu het volgende:
[..]
Iedere kantoorslaaf verkoopt zich 8 uur per dag, en dan waarschijnlijk ook nog voor een lager tarief.
Het is allebei kansloos natuurlijkquote:Op zondag 2 april 2023 16:22 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Meer respect voor iemand die zich laat betalen voor seks dan voor iemand die ervoor betaalt.
Nou jij hebt best een sterke mening over wat wel of niet door de beugel kan in jouw ogen toch. Geen aanval.quote:
Klopt.. bij mij is het best zwart/wit.quote:Op zondag 2 april 2023 20:26 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nou jij hebt best een sterke mening over wat wel of niet door de beugel kan in jouw ogen toch. Geen aanval.
Was mijn reactiequote:Op zondag 2 april 2023 09:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door dit soort reacties:
"Kan mij namelijk niet voorstellen welke man hiermee nog een relatie zou willen hebben."
Ik zou het zelf ook niet doen maar ik kan me wel voorstellen dat je liever een keer per week jezelf verkoopt ipv uren in een winkel te staan voor hetzelfde bedrag. Ik weet hoeveel tijd er in studeren zit en veel blijft er dan niet over.quote:Op zondag 2 april 2023 21:00 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Was mijn reactie![]()
Ik heb overigens niks tegen vrouwen die (veel) seks hebben maar om dat nu te gaan gebruiken om geld binnen te harken terwijl je ook gewoon een bijbaan kunt nemen vind ik toch wat onsmakelijk.
Klopt, jongedames kunnen 150 euro per uur verdienen daar gaat natuurlijk nog wat geld vanaf maar het is vrij vlot verdient, als die jongedames 2 dagdelen werken kost het relatief nog weinig tijd ten koste van hun studie.quote:Op zondag 2 april 2023 21:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook niet doen maar ik kan me wel voorstellen dat je liever een keer per week jezelf verkoopt ipv uren in een winkel te staan voor hetzelfde bedrag. Ik weet hoeveel tijd er in studeren zit en veel blijft er dan niet over.
Dus ik begrijp het wel. Ik denk dat als er een even grote vraag naar mannen zou zijn dat meer dan genoeg studenten dit ook zouden doen.
Ik hoop dat ze het zou zeggen. Kan ze bijbeunen voor de vakantie zodat we echt goed op vakantie kunnen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:58 schreef Viesdik het volgende:
Vraag voor een vrouw.
Stel je wil een beetje rondkomen als vrouwelijke student. Maar je wil niet op de centen zitten dus verkoop je je kontje.
Als jij dan vervolgens gaat daten voor een serieuze relatie... zou je dat dan zeggen, of zou je dat proberen voor altijd te verzwijgen?
Maar dat is niet het geval. Wat wel het geval is, is dat mannen zich over het algemeen meer bekommeren om het seksuele gedrag van hun toekomstige partner in het verleden. Oneerlijk? Misschien maar dat is het feit dat vrouwen überhaupt die optie hebben ook.quote:Op zondag 2 april 2023 21:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook niet doen maar ik kan me wel voorstellen dat je liever een keer per week jezelf verkoopt ipv uren in een winkel te staan voor hetzelfde bedrag. Ik weet hoeveel tijd er in studeren zit en veel blijft er dan niet over.
Dus ik begrijp het wel. Ik denk dat als er een even grote vraag naar mannen zou zijn dat meer dan genoeg studenten dit ook zouden doen.
Dit, geen relatiemateriaal.quote:Op zondag 2 april 2023 23:22 schreef BaksteenMongool het volgende:
Het staat vrouwen vrij om dit te doen en ik zal er ook niet over oordelen tenzij het gaat over een eventuele relatie met mij.
Zou het misschien kunnen dat een flink deel van de vrouwen die hun seksuele diensten verhuurd hebben niet automatisch kiezen voor de eerste de beste incel, dat die daar toch meer zelf-respect voor hebben?quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:58 schreef Viesdik het volgende:
Vraag voor een vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |