omdat hij anders in de weg staat van de sportersquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Waarom staat dat biljart zo dichtbij het dartbord?
Maar er is nog zoveel meer ruimte in die loodsquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat hij anders in de weg staat van de sporters
Sterktequote:Op zaterdag 1 april 2023 21:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja wrm niet , sorry dat ik cru was , 1 april is kutdag voor mij sterfdag van mijn moeder
zal wel daar moeten staanquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar er is nog zoveel meer ruimte in die loods
Wel?quote:
Je bedoelt die duffe spelletjes die ze af en toe spelenquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal wel daar moeten staan
ivm met spelopdrachten
Esther staat er al weer bijquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Eunice neemt het biljarten echt serieus, ik vind dat wel leuk om te zien.
Ze is met alles wat ze oppakt, en dat is nogal wat, wel serieusquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Eunice neemt het biljarten echt serieus, ik vind dat wel leuk om te zien.
Esther komt even vragen of hun batterij gewisseld moet wordenquote:
Ik heb daar wel bewondering voor.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is met alles wat ze oppakt, en dat is nogal wat, wel serieus
Ik wil van Jeff afquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:14 schreef pingu66 het volgende:
Ik wil dat Jeff toch blijft want dan komt er wel een eli. En zijn we van JW of Babette of Erik af.
hollandse spelen jaquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt die duffe spelletjes die ze af en toe spelen
om te melden dat ze naar bed gaat en ze wil zijn batterijen wel even wisselen, lief he??quote:
Miss obviousquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther komt even vragen of hun batterij gewisseld moet worden
Leergierig vrouwtjequote:Op zaterdag 1 april 2023 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is met alles wat ze oppakt, en dat is nogal wat, wel serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |