Viel mij ook opquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:22 schreef Joyce-43 het volgende:
nou jammer zeg boehoe niets meer afterparty nog even hoor
jolien en Lot stonden ver uit elkaar
Ik ben het volledig met je eens wat betreft Jason. Bart echter is niet zo nietszeggend imo, wat stil aan de oppervlakte maar van binnen een persoon waar velen nog van kunnen leren. Zelfde geldt voor Jason btw (hoe knap is dat, als je zo jong bent, vandaar ook mijn winnaar en in mijn hoofd is dat ook gewoon zoquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:30 schreef tassie127 het volgende:
Helaas. Deze uitslag is echt de druppel. Een nietszeggend persoon die overal tussendoor hobbelt wint zogenaamd tov een nuchtere 20 jarige die vaak gesprekken en confrontaties aan gaat. Eerlijk en met normen en waarden.Be Vs NL manipulatie. Het is klaar. Heb tegen mijn kinderen gezegd dat ik hoop dat ze zo worden als Jason. Dan heb ik mijn taak volbracht.
Familie Glas: bedankt voor het delen van het inzicht van jullie zoon/ zonen! Hoe weloverwogen Jason een gesprek aan gaat of in gaat. Hoe volwassen een 14 jarige zijn broer promoot. Het zullen 2 succesvolle mannen worden! Well done!!!!
ik dacht ook jason wegen 50 000 stemmende teensquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:30 schreef tassie127 het volgende:
Helaas. Deze uitslag is echt de druppel. Een nietszeggend persoon die overal tussendoor hobbelt wint zogenaamd tov een nuchtere 20 jarige die vaak gesprekken en confrontaties aan gaat. Eerlijk en met normen en waarden.Be Vs NL manipulatie. Het is klaar. Heb tegen mijn kinderen gezegd dat ik hoop dat ze zo worden als Jason. Dan heb ik mijn taak volbracht.
Familie Glas: bedankt voor het delen van het inzicht van jullie zoon/ zonen! Hoe weloverwogen Jason een gesprek aan gaat of in gaat. Hoe volwassen een 14 jarige zijn broer promoot. Het zullen 2 succesvolle mannen worden! Well done!!!!
Ik vraag me af of ze bij ‘haar’ tafeltje wilde gaan zitten en er werd gezegd nee nee. Ze zat uiteindelijk bij Chay, Ali en Ias. Tuurlijk, kon ze ook goed mee maar in principe in de lijn der verwachting dat ze bij Char enz zou gaan zitten. Óf de productie had dit al zo ingecalculeerd en dan chapeauquote:
jezus wat kan jij de sfeer bederven zegquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:29 schreef mario390 het volgende:
bij de party zall het zeker ook
ruzie geven
ja maar met dat gelijk ik denk nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
jezus wat kan jij de sfeer bederven zeg
Mag niet volgens de regelementenquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:35 schreef Jockari het volgende:
Mijn vrouw en ik had effe verwacht dat Bart de helft van het geld aan Jason had geschonken.
Dit zie je helaas nooit he (toch?), ik zou Jason zeker 10K geven maar niks moet natuurlijk. Maar zie Bart er ook nog voor aan dat ie dat wel doet. Maar niks moet.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:35 schreef Jockari het volgende:
Mijn vrouw en ik had effe verwacht dat Bart de helft van het geld aan Jason had geschonken.
Als je eenmaal dat geld hebt, hoef je toch niet elke uitgegeven euro te verantwoorden lijkt me? Kan je wel omzeilen denk ikquote:
Dan wel natuurlijkquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als je eenmaal dat geld hebt, hoef je toch niet elke uitgegeven euro te verantwoorden lijkt me? Kan je wel omzeilen denk ik
quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
:y jaaa komt goed!
vond het ook gezellig, wederzijds.
jij gaat naar jaa over he?
denk niet dat ik daar lang in kan
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
😂 Lol. Is dat zo gebeurd? (Misschien was het zichtbaar en heb ik gemist). Of misschien dus vooraf al zo ingeschat door productie ‘Jolien ga daar maar zitten!’ en een stoel die klaarstond. (Ik weet het niet hoor)quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:40 schreef Lonneke1983 het volgende:
Charlotte toen Jolien bij hun wilde gaan zitten
[ afbeelding ]
Joh wij zijn hartstikke lief dus wij worden daar echt wel goed ontvangen, hoop ik !quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat daar strenger gemod wordt![]()
of zeg jij : kan wel daar?
Daar hadden ze het in de afgelopen dagen overquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
en zo ja.. hoe weet jij dat nou weer?
niet meegekregen.. stond niet in SV genotuleerdquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daar hadden ze het in de afgelopen dagen over
klopt staat er nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
niet meegekregen.. stond niet in SV genotuleerd![]()
helaas ik ook nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ben daar samen met Deisyy mod Als je over de streams post niets aan de hand ook daar is een `sc voor de gezellige babbelquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heb ik van de.week poging voor gedaan maar dat is niets voor mij. Vreemde mensen en boeide niet. Een jerrie of zo leek me een psychopaat en 2 meiden gingen eruit na een brief, en lange vent met kale kop was echt apart type.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wat zullen alle partners nu blij zijn dat het is afgelopen krijgen zij ook weer aandacht 😂
Alleen mijn man heeft al gezien dat ik een jaar van mijn leven helemaal heb bij gekeken 😂😂😂😂
Kan het niet meer dan proberen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben daar samen met Deisyy mod Als je over de streams post niets aan de hand ook daar is een `sc voor de gezellige babbel
Vind ik ook onzin. Bart zou de helft aan @engine moeten schenkenquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:13 schreef Benny het volgende:
Waarom roept iedereen dat Bart de helft aan Jason zou moeten schenken?
kan wel daarquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
we wachten met smart op jequote:Op zaterdag 1 april 2023 21:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daar hadden ze het in de afgelopen dagen over
Maar nu je het zegt, Jason lijkt misschien nog wel groter (breder) door z’n pak dus het lijkt wel enorm zo ja haha.quote:
Ik heb er al gezeten en heb weinig behoefte er weer terug te kerenquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat was gewoon zodat ze wist het kon zeggen. Ze had het voorspeld.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:16 schreef freaky40 het volgende:
Charlotte gokte toch eerst op Bart als winnaar maar noemde net Jason....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |