Denk meer een tv seriequote:Op zondag 2 april 2023 13:51 schreef marky het volgende:
[..]
Het is dus een belangrijke Videoland serie. Wat ik al steeds dacht. Het zou mij niet verbazen als het op een gegeven moment geheel en alleen op Videoland te zien zal zijn.
quote:Op zondag 2 april 2023 12:52 schreef Jockari het volgende:
Lieve vrienden/vriendinnen,
Ik vond dit seizoen ontzettend plezant om te cossen (heb mezelf serieus ingehouden om het deftig te houden).
Iedereen, en ik vergeet er waarschijnlijk nog een 100-tal bedankt !!!!
@:Kodiak100 Bedankt voor de online live commentaar !
@:Monique___ Bedankt voor je grappige opmerkingen
@:Schakeltopia
@:suzi1 bedankt dat je al 3 jaar mijn maatje bent op de cos
@:Ireth altijd ad rem
@:engine is gewoon engine zoals het moest
@:StruisZVeugelT altijd de deur intrappend, maar wel leuk
@:ledn81 onze beeldleverancier zoals DGK_tegengas ! Mercikes !
@:Joyce-43 zoals het moet !
@:mario390 eindelijk nog eens een oostenrijker die de cos volgt !
@:Kayro
@:rinardo de geweldigste mens van COS !!!!
@:odie22
@:ben34567
@:Koos1958
@:-river-
@:Fikkert2
@:freaky40
@:Dotteke beste moderator van de laatste 3 jaar
@:marky
@:Gerrie_55
@:LonesomeFairy
@:Dragonbullet
@:Lillfex
@:oma-Nijn
@:Hunter
@:happyme28
@:Fritsie1960
@:Hoylei
@:Krambo
@:Meneer_Meneer
@:b_engeltje
@:SamsonVanDelilah
@:Ptr67
@:xdiashalizx
@:Lux069
@:tassie127
@:bpi
@:Tuinfluitert
@:TheVoice4ever
@:B00STER
@:Li0nHeart
@:Moeraskat
@:BB-King
@:PunkieePie
@:FreshFruit
@:TheLuckyman
@:Willewa
@:Donna1000
Ik kan nog zo veel zeggen over de andere cossers, maar jullie waren geweldig !!!
Big Brother uitzending op Videoland zoals in Australië. Zonder streams.quote:Op zondag 2 april 2023 13:51 schreef marky het volgende:
[..]
Het is dus een belangrijke Videoland serie. Wat ik al steeds dacht. Het zou mij niet verbazen als het op een gegeven moment geheel en alleen op Videoland te zien zal zijn.
Ik denk alleen streams en een eliminatie show een keer per week.quote:Op zondag 2 april 2023 15:16 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Big Brother uitzending op Videoland zoals in Australië. Zonder streams.
Zal een hoop mensen doen afhaken. ik zeg mn moeder van dik in de 70, die gaat echt niet via videoland kijkenquote:Op zondag 2 april 2023 15:43 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk alleen streams en een eliminatie show een keer per week.
Dat zal de doelgroep ook niet zijn.quote:Op zondag 2 april 2023 16:21 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Zal een hoop mensen doen afhaken. ik zeg mn moeder van dik in de 70, die gaat echt niet via videoland kijken
Ik ben wel de doelgroep, en ik neem geen videoland abbo om alleen BB te kijken. Maarja we gaan het meemakenquote:
No worries.quote:Op zondag 2 april 2023 17:31 schreef Willewa het volgende:
Als het aan mij ligt blijft alles lekker zoals het is. Dikkkke prima zo. Uitzendingen zitten goed in elkaar en leuk om te kijken. Als het gewoon maar terug komt, belangrijkste
Streams IS BB, zonder niet. BB Aus is leuk maar minder door geen streams.quote:Op zondag 2 april 2023 15:16 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Big Brother uitzending op Videoland zoals in Australië. Zonder streams.
Zonder streams kan eigenlijk niet want dan is het een zelfse programma als expeditie robinson. Ik had geen videoland maar omdat we de eerste paar uitzendingen keken dit seizoen toch maar een abbo genomen want ik wil de streams zien. Ik wil mijn eigen mening vormen. Ik was er anders nooit achter gekomen dat Jason een goede gozer was. Dat Rob een brombeer was en Jaq een vals secreet en Ias en Jolien eigenlijk heel erg leuk waren.quote:Op zondag 2 april 2023 17:04 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Ik ben wel de doelgroep, en ik neem geen videoland abbo om alleen BB te kijken. Maarja we gaan het meemaken
Dat is zeker waar maar ergerde mij wel aan de enorme frame die op een gegeven moment plaats vond op Jason om zijn populariteit te breken. Terwijl je als streamkijker allang wist dat hij nog wat verwachten van de muntjes.quote:Op zondag 2 april 2023 17:31 schreef Willewa het volgende:
Als het aan mij ligt blijft alles lekker zoals het is. Dikkkke prima zo. Uitzendingen zitten goed in elkaar en leuk om te kijken. Als het gewoon maar terug komt, belangrijkste
Klopt. Dat was jammer. Je zit met uitzending sowieso met beperkte uitzendtijd dus je gaat nooit alles goed neerzetten, maar het is wel erg leuk om te kijken. Maar soms wordt er idd net ff iets teveel geframed en te enthousiast geëdit door misschien een stagiair (of niet) die iets teveel focus heeft op sensatie en ‘tv maken’ dan de werkelijkheid, de ‘dit willen mensen zien’-gedachte. Maar het valt wel mee over het algemeen imo. Vind de uitzendingen gewoon tof en goed vermaak.quote:Op zondag 2 april 2023 17:45 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is zeker waar maar ergerde mij wel aan de enorme frame die op een gegeven moment plaats vond op Jason om zijn populariteit te breken. Terwijl je als streamkijker allang wist dat hij nog wat verwachten van de muntjes.
Was insgelijks @Jockari Wellicht zie je dit pas bij een volgend seizoenquote:Op zondag 2 april 2023 12:52 schreef Jockari het volgende:
Lieve vrienden/vriendinnen,
Ik vond dit seizoen ontzettend plezant om te cossen (heb mezelf serieus ingehouden om het deftig te houden).
Ik kan nog zo veel zeggen over de andere cossers, maar jullie waren geweldig !!!
Nou dan staan ze denk ik wel te springen om Jason naar binnen te halen...quote:Op zondag 2 april 2023 09:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Er is ook al een oproep voor stagiaires voor de nieuwe productie.
Die ouders hebben 2 leuke personen op de wereld gezet...quote:Op zondag 2 april 2023 13:25 schreef marky het volgende:
Broer van Jason doet move op Chelsea 🤣
[ twitter ]
Ik lees nog effe een paar dagen verder. Ontchillen of zoiets???quote:Op zondag 2 april 2023 18:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Was insgelijks @:jockari Wellicht zie je dit pas bij een volgend seizoen![]()
Je hebt je toch ook deftig gedragen![]()
Zeker weten ! 2 pracht kinderen !!!quote:Op zondag 2 april 2023 18:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die ouders hebben 2 leuke personen op de wereld gezet...
Hoe die kleine ook dat huis binnen kwam lopen...echt leuk!
Dat was een fout en is weer ingetrokken toch?quote:Op zondag 2 april 2023 09:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Er is ook al een oproep voor stagiaires voor de nieuwe productie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |