Awesome, daar zat ik net een cover van te luisteren!quote:
Gaaf!quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:28 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Awesome, daar zat ik net een cover van te luisteren!
Jaaa! Maar is wel een lastig stuk om te spelen zonder erbij te zingen, of ben je ook een nachtegaaltje?quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
Ik wordt hierdoor nu getriggerd om dat stuk op keys te willen spelen.
Nee geen nachtegaaltje helaas.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jaaa! Maar is wel een lastig stuk om te spelen zonder erbij te zingen, of ben je ook een nachtegaaltje?![]()
Vanessa Mae.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jaaa! Maar is wel een lastig stuk om te spelen zonder erbij te zingen, of ben je ook een nachtegaaltje?![]()
Nou ja dan ben ik wel benieuwd hoe dat gespeeld wordt puur alleen op de piano, zou wel mogelijk zijn, maar wel erg lastig doordat het eigenlijk een duet is.quote:
Top artiest inderdaad!quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:49 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Vanessa Mae.Daar heb ik nog een CD van.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:18 schreef cosmosis het volgende:
Volgende week, summer will come! De dagen gaan heet worden, de nachten zwoel, 6 maanden op gewacht...rrrrrr [ link | afbeelding ]
Abba is dan wel echt de meest gedraaide band in huis gedurende mijn jeugd, kan me nog wel herinneren dat ik als klein jongetje met punk kapsel door feesttenten heen rende bouncend op Abba, ja zo ging het in die tijd!quote:
Klein jongetje met punkkapsel.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:28 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Abba is dan wel echt de meest gedraaide band in huis gedurende mijn jeugd, kan me nog wel herinneren dat ik als klein jongetje met punk kapsel door feesttenten heen rende bouncend op Abba, ja zo ging het in die tijd!
Haah maar jij komt ook uit de jaren 80 toch? Eigenlijk iedereen die daarin opgroeide was punkerig....quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Klein jongetje met punkkapsel.![]()
Ik ging met carnaval eens als Nina Hagen. Maar ik was vroeger ook wel een beetje punk, vooral met kleding.
Je kleden als een Duitstalige is dan wel weer een beetje verontrustend....quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Klein jongetje met punkkapsel.![]()
Ik ging met carnaval eens als Nina Hagen. Maar ik was vroeger ook wel een beetje punk, vooral met kleding.
Nee ik kom niet uit de jaren 80.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:43 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haah maar jij komt ook uit de jaren 80 toch? Eigenlijk iedereen die daarin opgroeide was punkerig.... [ link | afbeelding ]
Nou ja wat interessant is dat minstens 3 generaties heeft genoten van de 80er jaren muziek, wat een generatieloze tijd was dat zeg, heerlijk...quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee ik kom niet uit de jaren 80.Ik ben wel wat ouder. Jaren 80 is de muziek uit m'n tienerjaren.
Ik verstond het altijd als "Black Bird", tot ik er op m'n 19e ofzo achter kwam dat het nummer Black Velvet heetquote:
Nog steeds blij met dit nummer dat je een keer gedeeld had:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |