Marciano word ook angstvallig van de streams gehoudenquote:
Is niet de eerste keerquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Babette loopt gewoon weer zonder microfoon rond, is al 2 keer gevraagd te controleren.
Ze maken echt het hele programma kapot met dit soort acties en alle gesprekken die ergens over gaan weg te draaien.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Marciano word ook angstvallig van de streams gehouden
Zal allemaal wel in de uitzendingen komen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze maken echt het hele programma kapot met dit soort acties en alle gesprekken die ergens over gaan weg te draaien.
Alle streamers zouden in staking moeten gaan, niet meer kijken en abo opzeggenquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zal allemaal wel in de uitzendingen komen.
Denk het toch niet, zal wel een matras zijn voor dat racen die ze terug leggenquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ze zich 's nachts zo laten zakken
quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alle streamers zouden in staking moeten gaan, niet meer kijken en abo opzeggen
Ik denk toch dat maandag die nieuwe indeling in gaat.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk het toch niet, zal wel een matras zijn voor dat racen die ze terug leggen
Mirthe en Eunice hadden in de kas geslapen, die matrassen leggen ze nu gewoon terug.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk het toch niet, zal wel een matras zijn voor dat racen die ze terug leggen
Ze wil ook eerst de eliminatie afwachten, zegt ze.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:10 schreef xsaskiax het volgende:
De kamerindeling boeit Babette helemaal niets meer zegt ze
Ik vond het een mooie taak voor jou als jij dat morgen bij gaat houdenquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:12 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zou weleens willen weten hoeveel keer op een dag JW zegt dat het hem helemaal geen ballllll uitmaakt, het heeft over zijn levenservaring en de rest van zijn vaste uitdrukkingen...... man man man..... verzin eens iets anders om te zeggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |