En gelul over biljartenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:12 schreef Judiwi het volgende:
We mogen niets horen. Alleen de saaie streams met saaie mensen.
Als Jeff gaat ga ik zeker een heel stuk minder kijkenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En gelul over biljarten
Van mij mogen die ouwe lullen heel gauw weg
Ik denk zomaar dat Jan Doedel instructies krijgt van hogeropquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:18 schreef Flow3r het volgende:
Super oneerlijk dat de bewoners, en ook wij, afhankelijk zijn van Jan Doedel achter de knoppen bij de regie , wie ze wel en wie ze niet willen beschermen
Je werkt bij de fucking regie, doe je fucking werk dan ook ( Sasmodus ja) en schakel meteen- en niet wegschakelen - als er ergens iets gebeurt, dáar ben je toch voor bij de regie ? Ga anders bij een supermarkt werken of zo
Dat is in principe toch ook zo. Jeff vertrekt zelf. Weer eentje minder.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het Tiano allemaal wel heel goed uitkomt
kan hij prima groep Kenzi/Bern erbij betrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
zoals ik gistermiddag al postte het zal me niks verbazen als Tiano zich bij de bende van ellende aansluitquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is in principe toch ook zo. Jeff vertrekt zelf. Weer eentje minder.
zal best, en dan ga je dus maar iemand filmen die aan het draaien is zonder geluid , topbaan !quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Jan Doedel instructies krijgt van hogerop
Als ik een oma van 85 zou hebben zou die meer plezier in d'r leven hebben dan zij.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
Esther weer sneren
feesten dus ook minder eten
mens leef eens
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:27 schreef Seattle het volgende:
Waarom eten zij eigenlijk altijd op de bankmakkelijk naar binnen schuivenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat zou kunnen. Ik denk dat we richting het einde nog wel meer gekke bondjes gaan zien. Die prijzenpot winnen wordt steeds realistischer.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals ik gistermiddag al postte het zal me niks verbazen als Tiano zich bij de bende van ellende aansluit
die zie ik nog wel een heel eind zakkenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik denk dat we richting het einde nog wel meer gekke bondjes gaan zien. Die prijzenpot winnen wordt steeds realistischer.
Is nog steeds lekker verdiend hoorquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zie ik nog wel een heel eind zakken
zeker onder de 5 ton
wat denk jij wat het eind bedrag gaat wordenquote:
Dat is wel heel weinig. Nee dat denk ik niet. Ze hebben in 7 maanden een ton verbrast. Ik zeg 750k.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat denk jij wat het eind bedrag gaat worden
ik verwacht 250000(en ja ik zou het graag willen hebben, maar niet een jaar daar willen zitten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |