quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja wrm niet , sorry dat ik cru was , 1 april is kutdag voor mij sterfdag van mijn moeder
Ik snap niets van Sasha, aantrekken en afstoten, heel onaardig.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik snap wel wat je bedoelt
Toch zie ik ook wel dat Sasha gek is op Bern. Ook al doet ze soms raar.
Sterktequote:Op zaterdag 1 april 2023 21:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja wrm niet , sorry dat ik cru was , 1 april is kutdag voor mij sterfdag van mijn moeder
Volgens mij had ze al wat onverwerkte issues voor ze de loods in ging, en daaraan werken lukt in de loods natuurlijk niet echtquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niets van Sasha, aantrekken en afstoten, heel onaardig.
Ze is heel hard soms. Naar zichzelf en ook naar anderen. En soms is ze ook lief.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niets van Sasha, aantrekken en afstoten, heel onaardig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeker niet op kringverjaardagen
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Als jeff echt vertrektquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
geen eliminatie deze of volgende week
heeft K5 tegen Rupie gezegd
zegt Sas net
nee want dan is hij geen manager meerquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Hoor ik nou goed dat Rupie te horen heeft gekregen dat hij geen vrijstelling heeft bij de komende eliminatie?
Ook alquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij had ze al wat onverwerkte issues voor ze de loods in ging, en daaraan werken lukt in de loods natuurlijk niet echt
Moraima gedaanquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeker niet op kringverjaardagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat zeiden ze natuurlijk niet bij de castingquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook alDan is de loods de slechtste plaats om aan je issues te werken.
Dat zou niet eerlijk zijnquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Hoor ik nou goed dat Rupie te horen heeft gekregen dat hij geen vrijstelling heeft bij de komende eliminatie?
long covid tochquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij had ze al wat onverwerkte issues voor ze de loods in ging, en daaraan werken lukt in de loods natuurlijk niet echt
Als de eliminatie maandag is wel, ik hoorde Rupie vanmiddag ook al zoiets zeggen nl.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee want dan is hij geen manager meer
Dus... niet maandagquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee want dan is hij geen manager meer
Jasper zegt dat dat niet eerlijk is.quote:
En dat kon ze zelf ook niet bedenkenquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zeiden ze natuurlijk niet bij de casting
ook iets raars meegemaakt in vorige relatiequote:Op zaterdag 1 april 2023 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
long covid toch
al denk ik dat ze inderdaad ergens anders last van heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |