Zeker wel, stream op de PC en show op de TVquote:Op zaterdag 1 april 2023 19:33 schreef happyme28 het volgende:
Denk instructies enzo. Hoe werkt dat eigenlijk? Kun je op een of ander manier het huis en de show bekijken?
Sjongejongejongequote:Op zaterdag 1 april 2023 19:33 schreef Ireth het volgende:
"Owwww roze koehoek!! Kom naar me toehoe!!!!"
Denk het niet maar tijdens de reclames kun je misschien wel in het huis kijken via de streams.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:33 schreef happyme28 het volgende:
Denk instructies enzo. Hoe werkt dat eigenlijk? Kun je op een of ander manier het huis en de show bekijken?
Ben jij daar ter plaatse Rinardo ?quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:34 schreef rinardo het volgende:
Charlotte heeft volgens mij het horloge van papa om
Zo judy op Jason gestemt en dat na " ben besodemieterd"quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:26 schreef rinardo het volgende:
dit zeggen de oud bewoners , over wie er gaat winnen
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:34 schreef rinardo het volgende:
Charlotte heeft volgens mij het horloge van papa om
Nou vind De Queen lott er ook niet uitzienquote:Op zaterdag 1 april 2023 19:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft die lawaaiwortel een badhanddoek omgeslagen ofzo??
jazekersquote:Op zaterdag 1 april 2023 19:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben jij daar ter plaatse Rinardo ?
quote:
"Qeeun" hèquote:Op zaterdag 1 april 2023 19:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou vind De Queen lott er ook niet uitzien
Nee maar das nog wel herkenbaar als kleding. Chelsea lijkt wel de stand in voor ariel in de kleine zeemeermin..quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou vind De Queen lott er ook niet uitzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |