5equote:Op zaterdag 1 april 2023 19:05 schreef engine het volgende:
En hierbij de laatste top 100![]()
Het was gezellig en hopelijk tot volgend jaar! Iedereen bedankt![]()
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[BB '23 COS #1] Commentaar op streams, die er vanaf 09/01 zijn" van 09-01-2023 t/m 01-04-2023
*Tromgeroffel*
En de winnaar is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
Dank je wel Jockari lief van je. Jij ook bedankt voor je leuke bijdrage aan de COSquote:Op zaterdag 1 april 2023 19:18 schreef Jockari het volgende:
@:Dotteke , bedankt voor de moderatie. Je hebt mij er soms uitge -knip-t wanneer het je volgens jou nodig vond. Maar geapprecieerd ! Goed gedaan.
alleen jammer dat je Suuz @:suzi1 er zo vroeg uitgeknikkerd hebt
quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Plamuur niet vergeten. Veeeeeel plamuur !
whahahaquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Plamuur niet vergeten. Veeeeeel plamuur !
waar vind je al die fotos hahhaquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:37 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Monique___ was net even hier die komt zo terug Schakeltopia kan gewoon komen hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:20 schreef Ireth het volgende:
Ik wil voor de laatste stuiptrekkingen @:StruisZVeugelT, @:Suzi1, @:Monique___ en @:Schakeltopia er eigenlijk ook nog ff bij
Ja, vast. Muay Thaiquote:Op zaterdag 1 april 2023 19:22 schreef superniger het volgende:
Ik las net op twitter dat de broer van Charlotte straks gaat vechten met Michelangelo.
Ja echt hequote:Op zaterdag 1 april 2023 19:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Naast kartonnen bordje van Rob ook 1 van Bart.
Pfft 38 ben ik geëindigd. Wist niet dat ik nog zo veel gepost had haha.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wat een sneuneus die @:Kodiak100. heeft ie geen leven ofzo. En dan laatste weken zo afhaken![]()
Neehoor was leuk zo met elkaar
Vind die rok niet mooi eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 1 april 2023 19:23 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja vind het mooi!quote:
prachtig en Finalewaardigquote:Op zaterdag 1 april 2023 19:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja vind het mooi!![]()
Gelukkig geen Sugar Lee Hooper gevaarte!
quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:25 schreef lonneberga het volgende:
Wow Jolien ziet er mooi uit,Charlotte eat your heart out
nou die zijn echt wel een stel hoor, kleding is ook afgestemt op elkaarquote:
Goed gedaan @Dotteke !quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel Jockari lief van je. Jij ook bedankt voor je leuke bijdrage aan de COS![]()
En uitknikkeren kan ik niet he. Dat kan alleen een FA of een Admin en die kijken echt verder.
Wij mods kunnen niet eens bepalen of iemand een ban krijgt en al helemaal niet hoelang.
Maar goed we gaan het leuk afsluiten, de hapjes en drankjes staan klaar laat het spektakel maar beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |