* tonja mompelt iets met blaffende honden.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker.
Als ik moet kiezen kies ik maar de agressieve mond van Jeff tijdens zijn buien.
Dan die stille met losse handjes
Ja iddquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:37 schreef tonja het volgende:
[..]
* tonja mompelt iets met blaffende honden.
Kan ik mij wel voorstellen, die gozer is onberekenbaar met zijn buien.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:34 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe wil zich veilig voelen en dat voelt ze niet bij Jeffrey
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die cam werkt prima![]()
[ afbeelding ]
Dus Janet gaat wel op haarquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:38 schreef Flow3r het volgende:
Ze zijn met 10 als ze op Babette willen gaan volgens Janet
pciesquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja idd
En echt he vind dat ook totaal niet kunnen en is ook een agressieve vorm.
Maar dat bijten he, groot verschil
Ik ben er echt klaar meequote:Op zaterdag 1 april 2023 13:40 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe : als ik hier een man was had ik Jeffrey ook allang in elkaar geslagen. alfa mannetjes gedrag
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik schaam me voor de tukkers die er in zitten
Dat denk ik ook hoor, hij vertrekt echt niet en het is 1 april hequote:Op zaterdag 1 april 2023 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je doelt op mij. Ik denk dat, omdat ik mij er nog geen indruk van kan maken dat hij echt vertrekt. Voorstellen kan ik het wel, maar dat is weer wat anders.
Ze doet precies hetzelfdequote:Op zaterdag 1 april 2023 13:42 schreef Flow3r het volgende:
Eunice : maar je hebt toch altijd de vrijheid van de keuze en je weet dat het niet makkelijk is, mensen zullen je bombarderen
Mirthe : ik had niet verwacht dat mensen zo kunnen spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |