Dat ze het eerlijk zegt is prima maar dan mag hij geen reactie meer geven ?quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:28 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Hij wil graag eerlijkheid 'recht in z'n gezicht' maar als iemand het dan is, kan ze een grote bek krijgen. Het blijft een eikel in mijn ogen.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh.. vooruit zoek het vogeltje dan..
[ afbeelding ]
Ja!!quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft Kenzy nog gezegd dat ze niet zo moet zeuren en chagrijnig moet zijn als ze ergens wakker van wordt. Kenzy sprak hem aan dat toen hij na het draaiende slaapkamer binnen kwam en de deur te hard dicht deed en met zijn slippers aandoen te veel herrie maakten. Stel dat ze ook met iets ging gooien en hem een duw gaf.. denk dat hij heel anders had gereageerd
Waar hoort deze gieter te staan?quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is de prijsvraag?
[ afbeelding ]
Jawel, maar dat pestgedrag vind ik dan niet op z'n plaats.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ze het eerlijk zegt is prima maar dan mag hij geen reactie meer geven ?
Het lijkt dat ze dat steeds meer en meer denkt en zich ook zo gedraagt.. dat mens spoort echt niet hoor, die hebben ze vroeger van de commode laten vallenquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:24 schreef Judiwi het volgende:
JW pakte Rupert in zijn kruis. Waar maakt Esther zich druk om. Ze is niet getrouwd met hem.
Waar zijn ze mee bezig? Het perfecte plaatje of zoquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh.. vooruit zoek het vogeltje dan..
[ afbeelding ]
Misschien een nieuwe die alle knopjes test, wie weet zijn er achter ook een paar vrijwillig weggegaan.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Iets zit die cam oprator dwars iig
Komkommertijdquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waar zijn ze mee bezig? Het perfecte plaatje of zo
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe die alle knopjes test, wie weet zijn er achter ook een paar vrijwillig weggegaan.
Ja alleen n dat ei gaan zitten is niet erg gezellig dus hij zal wel weer andere mensen op moeten zoeken. Jammer alleen datzelfde hem dan ineens weer omarmen.. ik zou hem echt even aan zijn lot overlatenquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:29 schreef Pindaaatje het volgende:
Jasper is wel gelijk weer een stuk gezelliger zonder Wanda.
Jasper, Jeff en Wendy ❤
Walgelijk mensquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:34 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe vindt dat marciano goed gehandeld heeft
Voor de streams en dus voor ons, in ieder geval wel een stuk gezelliger.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja alleen n dat ei gaan zitten is niet erg gezellig dus hij zal wel weer andere mensen op moeten zoeken. Jammer alleen datzelfde hem dan ineens weer omarmen.. ik zou hem echt even aan zijn lot overlaten
Vind jequote:Op zaterdag 1 april 2023 13:35 schreef Pindaaatje het volgende:
[..]
Voor de streams en dus voor ons, in ieder geval wel een stuk gezelliger.
Zou me meer zorgen maken om Marciano als ik haar wasquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:34 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe wil zich veilig voelen en dat voelt ze niet bij Jeffrey
Smerige kutquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:35 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe gaat voor verraders, dieven , stokers en gele kaarten
Zeker.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou me meer zorgen maken om Marciano als ik haar was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |