Dan heb ik het snel bekeken want om naar die chagrijnen te kijken ga ik niet trekken.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
En nog meer actieshots om ons eraan te laten wennen wat er de komende maanden komen gaat
Ze hebben het programma zelf de nek om gedraaidquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Die gaat echt niet hoor. Dan is het programma al klaar voor het nieuwe uitzendtijdstip van start is gegaan.
Dit iddquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben het programma zelf de nek om gedraaid
quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:29 schreef woxxel het volgende:
het duurt nog 2 dagen, hij komt echt niet geloofwaardig over
tussen zeggen en doen is veel verschil.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
En mirthe wilde Jeff het liefst met een mes doodsteken
Gelukkig is het een lief kind
En Jeff heeft dat niet met zijn intimiderende gedrag zelf veroorzaakt, dat mirthe dat soort dingen(wat natuurlijk ook niet kan) gaat uitkramen?quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat zonder die brief hij toch al had besloten te vertrekken.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Die gaat echt niet hoor. Dan is het programma al klaar voor het nieuwe uitzendtijdstip van start is gegaan.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zegt degene die over 2 maanden vrijwillig vertrekt.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:26 schreef Harry het volgende:
Kenzy: laten we maar hopen dat hij een man van zijn woord is.
Walgelijk mensquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zegt degene die over 2 maanden vrijwillig vertrekt.
er valt voor mij helemaal niets te begrijpen als het gaat om agressie, ben daar totaal allergisch voor, je gebruikt je smoel maar als iets je niet zintquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:30 schreef Verida het volgende:
[..]
tussen zeggen en doen is veel verschil.
Ik hoef hier ook helemaal geen heiligverklaring van Mirthe, net zomin als van Jeff
Ik gaf alleen mijn mening dat ik Mirthe kon begrijpen.
Verschil Jeff zegt iets in iemands gezichtquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En Jeff heeft dat niet met zijn intimiderende gedrag zelf veroorzaakt, dat mirthe dat soort dingen(wat natuurlijk ook niet kan) gaat uitkramen?
Omdat Jeff vertrekt(moet het eerst nog zien) draai je een programma de nek om?quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben het programma zelf de nek om gedraaid
zoals Jeff ook achter mirthes rug om had gezegd dat hij haar psychisch helemaal kapot zou gaan makenquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verschil Jeff zegt iets in iemands gezicht
Mirthe sneaky achter iemands rug om
Dat heeft het programma helemaal zelf gedaan , Jeff is maar een pion in het spelquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat Jeff vertrekt(moet het eerst nog zien) draai je een programma de nek om?
Ik hoop dat ze maandag toch nog een eliminatie krijgen want dan kan Jeff nog meestemmen en dan heel snel die rolmops nog wegstemmenquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zegt degene die over 2 maanden vrijwillig vertrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |