Storm op de grens tussen Oklohoma en Kansas is een PDS tornado warning.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar? Bij Team Timmer gebeurt nog niks.
Even een streetviewtripje door Knox City, Texas gemaakt, ik wil nu spontaan aan de drank. Wat een ellende, die tornado kan het moeilijk nog erger makenquote:
Net aan de grond ja.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Bij Ryan net beelden van die tornado. Weer een joekel.
Ik had echt precies dezelfde reactie toen ik er met streetview doorheen ging netquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even een streetviewtripje door Knox City, Texas gemaakt, ik wil nu spontaan aan de drank. Wat een ellende, die tornado kan het moeilijk nog erger maken
Hehe ja zijn wat saaie dorpjes daarquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even een streetviewtripje door Knox City, Texas gemaakt, ik wil nu spontaan aan de drank. Wat een ellende, die tornado kan het moeilijk nog erger maken
Zwart bij een auto-updatepost, oranje na een refreshquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel apart, wisselt.. op mijn scherm ben je nu zwart en oranje tegelijk
Hoezo gezellig dorpsstraatje hoorquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had echt precies dezelfde reactie toen ik er met streetview doorheen ging net
In het ogenschijnlijk zielzuigende Dexter.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:35 schreef Nattekat het volgende:
En Kansas heeft ook een PDS te pakken.
Net als je denkt dat het niet erger kan dan Knox Cityquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In het ogenschijnlijk zielzuigende Dexter.
Linkjes in de OP?quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:11 schreef heywoodu het volgende:
Die stream van Ryan Hall blijft toch wel met afstand de fijnste. Niet dat geschreeuw van een Reed Timmer en consorten, geen onduidelijk gedoe met waar we naar kijken, etc. Gewoon rustig, onder controle en 'prettig' om te volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |