abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 april 2023 @ 01:46:36 #276
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_208610361
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 01:43 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien een rare vraag, maar een paar maanden geleden was er iemand in de COS die Marciano zei te kennen en dat hij heel anders is dan dat hij zich in de Loods liet zien..... gaat er bij iemand een lichtje branden (ik weet echt niet meer hoe diegene heette)??
Ja ik weet dat nog, heb het toen gemist en is toen veel geveegd dacht ik.
pi_208610363
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 01:43 schreef Kakadylo het volgende:
Er gebeurt streamtechnisch geen ene mallemoer en toch is dit topic alweer bijna vol geouwehoerd :D
Iedereen wacht/ hoopt dat er nog weer wakkere mensen op stream komen, maar ik denk dat er teveel gebeurd is en ze dat niet meer gaan doen, omdat er teveel over gepraat zal worden
if it's meant to be, it will be
pi_208610364
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 april 2023 01:46 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ja ik weet dat nog, heb het toen gemist en is toen veel geveegd dacht ik.
klopt
if it's meant to be, it will be
pi_208610365
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 01:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En begrijp me niet verkeerd over Jeff, want zoals hij soms tegen Kim deed, daar draaide mij de maag ook van om.
Jeff had eigenlijk 'geluk' dat ie het telkens tegen (legerchick) Kim had want juist zij leek soms wel z'n persoonlijk begeleider
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
  zaterdag 1 april 2023 @ 01:48:34 #280
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_208610366
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 01:43 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien een rare vraag, maar een paar maanden geleden was er iemand in de COS die Marciano zei te kennen en dat hij heel anders is dan dat hij zich in de Loods liet zien..... gaat er bij iemand een lichtje branden (ik weet echt niet meer hoe diegene heette)??
:Y
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_208610368
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 01:43 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien een rare vraag, maar een paar maanden geleden was er iemand in de COS die Marciano zei te kennen en dat hij heel anders is dan dat hij zich in de Loods liet zien..... gaat er bij iemand een lichtje branden (ik weet echt niet meer hoe diegene heette)??
maar een paar maanden geleden zag je hem amper... kim deed alles voor hem . hij had wat vrouw onvriendelijke opmerkingen en dat was het. maar nu komt het mannetje naar voren
pi_208610370
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 01:49 schreef Thorelf het volgende:

[..]
maar een paar maanden geleden zag je hem amper... kim deed alles voor hem . hij had wat vrouw onvriendelijke opmerkingen en dat was het. maar nu komt het mannetje naar voren
Ik moet zeggen, wel een heel eng mannetje :@ :Y
if it's meant to be, it will be
pi_208610374
En de woede-uitbarsting van Tiano lag niet aan drank, want ik weet niet of hij had gezopen, maar toen Martin weg moest, was hij nuchter en kon Isaac hem ook amper in bedwang houden, dus met dat excuus hoeft hij niet aan te komen
if it's meant to be, it will be
pi_208610376
En dan te bedenken dat alles morgenochtend om 10 uur in de sluis moet staan.... ik ben benieuwd wie er op gaan ruimen (ook weer alleen Jeffrey en Jasper??)
pi_208610377
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En de woede-uitbarsting van Tiano lag niet aan drank, want ik weet niet of hij had gezopen, maar toen Martin weg moest, was hij nuchter en kon Isaac hem ook amper in bedwang houden, dus met dat excuus hoeft hij niet aan te komen
Hij zat/liep vanavond wel met bier
pi_208610378
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En de woede-uitbarsting van Tiano lag niet aan drank, want ik weet niet of hij had gezopen, maar toen Martin weg moest, was hij nuchter en kon Isaac hem ook amper in bedwang houden, dus met dat excuus hoeft hij niet aan te komen
nee geen drank... gewoon een agressief karakter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')