abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 31 maart 2023 @ 20:59:13 #1
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_208607547
Ik heb enige tijd geleden twee vliegtickets via tix.NL geregeld naar Naples, de vlucht wordt uitgevoerd door easyJet.
Heel stom, maar nu zag ik dat ik het verkeerde geboortejaar van m’n zus heb ingevuld, 1982 ipv 1985. :')

Ik wilde deze aanpassen bij tix.NL maar ze verwijzen daarvoor naar easyJet, en bij easyJet kan ik niks aanpassen want ik heb een bepaald boekingsnummer nodig, wat ik dus niet heb. Alleen een boekingsnummer van tix wat easyJet niet kent.
Heb via de klantenservice een mail gestuurd want alles gaat via chatbots en je krijgt niemand te spreken. We vertrekken in juni, dus is nog even, maar toch.
En nu? Zouden ze op het vliegveld echt zo nauwkeurig kijken naar de geboortedatums? Kan je dan geweigerd worden? Ik lees dat vooral een verkeerde naam een probleem kan zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_208607602
Je kan geweigerd worden volgens mij.
En bij dat soort maatschappijen betaal je meestal voor een nieuw ticket als je iets wilt wijzigen :')
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  vrijdag 31 maart 2023 @ 21:40:05 #3
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_208608144
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 21:03 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Je kan geweigerd worden volgens mij.
En bij dat soort maatschappijen betaal je meestal voor een nieuw ticket als je iets wilt wijzigen :')
Nee dat klopt niet, je betaald iets van 50-75 euro. Maar ik kan dus niks aanpassen omdat ik geen kloppend boekingsnummer heb.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 31 maart 2023 @ 22:06:02 #4
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_208608482
Heb een telefoonnummer gevonden, ze zijn ook in NL te bereiken. Dan zal het wel goedkomen. :D
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator vrijdag 31 maart 2023 @ 22:07:08 #5
45833 crew  Fogel
pi_208608497
CheckMyTrip Downloaden, daar je boekingsref invoeren en dan krijg je meestal de ‘echte’ (voor Easyjet) referentie te zien.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_208610419
Maar kan je wel direct bij Easyjet wijzigen als je niet direct bij Easyjet gekocht hebt, maar via een agent? Stond me iets van bij dat je wijzigingen dan via de agent moet laten lopen.......
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zaterdag 1 april 2023 @ 10:58:24 #7
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_208612890
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 02:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
Maar kan je wel direct bij Easyjet wijzigen als je niet direct bij Easyjet gekocht hebt, maar via een agent? Stond me iets van bij dat je wijzigingen dan via de agent moet laten lopen.......
Tussenpersoon verwijst naar easyJet.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 3 april 2023 @ 09:51:14 #8
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_208638666
Helaas is klantenservice van zowel tix als easyJet niet te bereiken en kost een godsvermogen aan telefoonkosten, ik blijf maar in de wacht hangen.
Ik lees heel veel klachten van mensen die zeggen dat je niet eens meer ooit iemand te spreken krijgt.
Ondanks aanvragen via een contactformulier.

Ik vrees dat we de gok dan maar moeten maken dat ze er niet naar kijken. :{

Wordt ze geweigerd moeten we dan maar wat anders doen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 27 april 2023 @ 00:04:56 #9
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_208917216
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 09:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Helaas is klantenservice van zowel tix als easyJet niet te bereiken en kost een godsvermogen aan telefoonkosten, ik blijf maar in de wacht hangen.
Ik lees heel veel klachten van mensen die zeggen dat je niet eens meer ooit iemand te spreken krijgt.
Ondanks aanvragen via een contactformulier.

Ik vrees dat we de gok dan maar moeten maken dat ze er niet naar kijken. :{

Wordt ze geweigerd moeten we dan maar wat anders doen.
Meh, echt vervelend :'(
Hebben ze geen chat ofzo?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')