Dat kan zoooooo vreselijk mislukken als je dat zelf moet gaan doenquote:Op zaterdag 1 april 2023 08:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze heeft zelf een spuitbus gekregen![]()
Kennelijk had Jolien vanmorgen een ingeving dat vorig weekend zomertijd was ingegaan, maar Jason rekende verkeerd en zei dan hadden we om 9 uur opgestaan en dus zijn ze toch weer in de war
dan hebben we wat te lachen hahaquote:Op zaterdag 1 april 2023 08:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat kan zoooooo vreselijk mislukken als je dat zelf moet gaan doen
Moguh, ja, ik ben ook benieuwd, maar verwacht niet veel eigenlijk, buiten vanavond uiteraard.quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen, laatste dagje ben benieuwd
Ja word afkicken hahahaquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Moguh, ja, ik ben ook benieuwd, maar verwacht niet veel eigenlijk, buiten vanavond uiteraard.![]()
Hoop zo dat Jason gaat winnen, ondanks ik het Bart ook gun, maar toch...![]()
Wel jammer dat het bijna afgelopen is, ga het wel missen.
ja wel jammer weer inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:22 schreef Joyce-43 het volgende:
Bart kon niet opstaan net, had last van ochtendstijfheid geloof ik![]()
Hij doet het met tondeusequote:Op zaterdag 1 april 2023 09:25 schreef Joyce-43 het volgende:
waar doet bart zo moeilijk? om zichzelf te scheren kan toch in douchgewoon
dan doet hij het voor 1x even andersquote:
Aangezien het al 3 maanden niet is gedaan komt ie er niet met mesjes doorheen gok ikquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan doet hij het voor 1x even anders
begint hij met schaarquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aangezien het al 3 maanden niet is gedaan komt ie er niet met mesjes doorheen gok ik![]()
(Ben onderweg naar mijn werk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |