Staat allemaal los van elkaar denk ik. Munten waren echt volledig spelgericht. De nostalgie/weemoed die ie nu voelt heeft met einde avontuur te maken. Hij beseft heel goed dat het voor altijd gedaan is en heeft volgens mij intens genoten. Maar ik schat Jason in als een supernette verliezer, mocht dat zover komen. We gaan het morgen hopelijk niet zien in ieder gevalquote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk hoor, maar toch ben ik er benieuwd naar. Zeker met hoe hij nu praat, hij kan er echt geen afstand van nemen.
Echt, ik geloof ook zo dat jij gelijk hebt hoor. Stiekem hoop ik dat zelfs! Maar toch erg benieuwd.quote:Op zaterdag 1 april 2023 00:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Staat allemaal los van elkaar denk ik. Munten waren echt volledig spelgericht. De nostalgie/weemoed die ie nu voelt heeft met einde avontuur te maken. Hij beseft heel goed dat het voor altijd gedaan is en heeft volgens mij intens genoten. Maar ik schat Jason in als een supernette verliezer, mocht dat zover komen. We gaan het morgen hopelijk niet zien in ieder geval![]()
Haha. Alle tijd ook morgen denk ik. Balen voor ze dat het weer schijtweer wordt. Hopelijk wel lekker de hele dag muziek ofzo weer.quote:Op zaterdag 1 april 2023 00:03 schreef B00STER het volgende:
Wedden dat Jason morgen gewoon nog een keer 'de laatste keer hottub' doet, etc etc? haha.
Wat is er overigens ooit met die Sauna gebeurd?
Hoe dan ook, ik begrijp Jason wel, want ook voor mij (hoe saai het ook was vaak) heb ik het idee dat iedereen gisteren nog binnenkwam.quote:Op zaterdag 1 april 2023 00:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha. Alle tijd ook morgen denk ik. Balen voor ze dat het weer schijtweer wordt. Hopelijk wel lekker de hele dag muziek ofzo weer.
Sauna, die was er niet dit jaar ;p Ruimtegebrek ivm buiten game room denk ik (?).
Sauna was toch aan de kant van de hottub of vergis ik me nou echt heel erg? Volgens mij was de binnenkomst deur voorheen wel aan de zijkant (waar nu de brievenbus hangt) en niet waar hij nu is. Maar mijn geheugen is nou niet bepaald betrouwbaar.quote:Op zaterdag 1 april 2023 00:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha. Alle tijd ook morgen denk ik. Balen voor ze dat het weer schijtweer wordt. Hopelijk wel lekker de hele dag muziek ofzo weer.
Sauna, die was er niet dit jaar ;p Ruimtegebrek ivm buiten game room denk ik (?).
Haha nee die was er dit jaar niet. Was wel jammer trouwens, sauna was een mooi spreekhok wel altijd.quote:Op zaterdag 1 april 2023 00:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sauna was toch aan de kant van de hottub of vergis ik me nou echt heel erg? Volgens mij was de binnenkomst deur voorheen wel aan de zijkant (waar nu de brievenbus hangt) en niet waar hij nu is. Maar mijn geheugen is nou niet bepaald betrouwbaar.
Ja maar ik bedoel in voorgaande jaren was hij toch aan de kant waar de hottub ook staat, waar ze nu een overdekte loungehoek hebben zeg maar?quote:Op zaterdag 1 april 2023 00:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha nee die was er dit jaar niet. Was wel jammer trouwens, sauna was een mooi spreekhok wel altijd.
Ohh zo, ja precies, daar in het hoekiequote:Op zaterdag 1 april 2023 00:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel in voorgaande jaren was hij toch aan de kant waar de hottub ook staat, waar ze nu een overdekte loungehoek hebben zeg maar?
Er is nog hoop voor mequote:Op zaterdag 1 april 2023 00:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ohh zo, ja precies, daar in het hoekie![]()
Huh zat ie in seizoen 2022 dáár? Dat ben ik ook even kwijt dan haha.quote:Op zaterdag 1 april 2023 00:24 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Daar is nu de secret room volgens mij? Of nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 00:24 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dank je welquote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:00 schreef GayGuy het volgende:
Aangezien er geen feestje komt, en ik morgen niet de finale live kan zien, is dit mijn laatste post hier. Ik wil iedereen hier bedanken voor de leuke tijd. Ik wil ook de moderator Dotteke bedanken, we hebben het je niet altijd makkelijk gemaakt (mea culpa) maar je hebt altijd voor een goede sfeer gezorgd! Mensen, till we meet aggain!
Stond 1e jaar daar e vorig jaar om de.hoek waar ze door de gele deur gingen naar de secretroom. Daar hebben ze dit.jaar bijna niet gezetenquote:Op zaterdag 1 april 2023 00:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ohh zo, ja precies, daar in het hoekie![]()
kloptquote:Op zaterdag 1 april 2023 00:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Daar is nu de secret room volgens mij? Of niet
ja ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gewoon haar vaste kapper denk ik. Ze ziet er leuk uit.
Ze heeft zelf een spuitbus gekregenquote:Op zaterdag 1 april 2023 08:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Krijgt Jolien nou een spraytan vandaag? dacht zoiets te lezen net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |