Die staat morgen weer in het hoekje van de douche met haar wallen op de grond te huilenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:01 schreef Snensie het volgende:
Hahaaa die Jan Willem. Ik dacht al dat het eraan kwam. Dat word drama met Esther
Welnee, want ze is niet meer verliefd en heeft afstand genomenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die staat morgen weer in het hoekje van de douche met haar wallen op de grond te huilen
Absoluut, ze hebben hard gewerkt voor ons vermaak.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ff lol daar, mag wel even ook zeg na de laatste dagen
Tuurlijkquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Welnee, want ze is niet meer verliefd en heeft afstand genomen
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is ze idd goed in.. ze heeft er ook het juiste pakje voor aangetrokken en JW hapt gretig.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
Teasen kan ze wel.. maar moet geen ouwe man![]()
[ afbeelding ]
Die geniet van alle aandacht ik geef hem gelijk.quote:
Het is wel een "veilig" setje geen issues buiten de poortquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar is ze idd goed in.. ze heeft er ook het juiste pakje voor aangetrokken en JW hapt gretig.
Dat dus.. ik denk heel veel massages met een happ endquote:
Ja haar zogenaamde verdriet is een dingetjequote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:08 schreef lojanda het volgende:
Mirthe donder op met je gezever en laat die twee even alleen..
Zij kan ook echt zo’n domme en rare dingen zeggen dat ik soms echt denk klopt het wel onder die dakpan van jequote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja haar zogenaamde verdriet is een dingetje
Doet ie goedquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dus.. ik denk heel veel massages met een happ end
Vooral genieten dat zekerquote:
Dat ze die rolmops van haar opzoekt en hun met rust laatquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
En de volgende slijmkut.. zoekt dekking bij Groep-Oud, heel verstandig, het wordt steeds lastiger bestaansrecht te houden![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |