Er zijn best mooie pakken voor die leeftijd, maar die donkere vind ik echt vreselijkquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
Trek een leuke jeans aan met rshirt en vlot colbert. Die gozer is 20 moet lekker vlot gekleed gaan.
Ja viel mij ook al opquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:11 schreef Koos1958 het volgende:
Kleding is nog uit de sales ook met die stickers erop
Juist. Hij moet iets aan waar hij zich lekker in voelt en dat is niet in een pak volgens mij.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
Trek een leuke jeans aan met rshirt en vlot colbert. Die gozer is 20 moet lekker vlot gekleed gaan.
Dat ben ik niet eens kwijt voor al mijn kleding uitgesmeerd over 2 a 3 jaarquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:14 schreef Koos1958 het volgende:
Jason vraagt of 190 voor een pak duur is. Nou voor mij een koopje. Ben meestal 5 a 600 kwijt voor een kostuum.
Thnxquote:
Ik heb ‘t een paar keer geprobeerd maar snap het niet. Veel mensen, onoverzichtelijk en te vaag.quote:
Videoland heb ik nietquote:
Niemand moet. Er zitten er nu nog 19 inquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb ‘t een paar keer geprobeerd maar snap het niet. Veel mensen, onoverzichtelijk en te vaag.
Waarom zou je moeten kijken?
Gezellig gesprek in de hottubIk ga het toch missen!
Denk het welquote:
Nee hoor, gewoon 20.00 uur sharp, tot 21.16 uur, wel erg kort voor een 'spectaculaire finale' 'show'....quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
Lees net dat BB morgen pas om 21 uur begint
[..]
Niemand moet. Er zitten er nu nog 19 in
Het is vandaag een geweldige streamdag bij EJVJL
Snap dat je het gaat missen je hebt drie maanden lang gekeken
Siert hem.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Puntje precies Jason: het is Indonesische rijsttafel, niet Indische
Gebeurd veel he vandaag meer als in BB de hele weekquote:
Dacht het niet,na morgen gaat fok bij mij weer op slot.quote:
Ja gekkenhuis vandaagquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebeurd veel he vandaag meer als in BB de hele week
O keek net even via tv van ziggo en zag om 21 uur pasquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon 20.00 uur sharp, tot 21.16 uur, wel erg kort voor een 'spectaculaire finale' 'show'....
Jammer, maar verstandigquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:14 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Dacht het niet,na morgen gaat fok bij mij weer op slot.
Mocht er een editie 2024 komen dan zien we wel weer,3 mnd.is lang zat
Dat had ik ook en toen bleek dat ik op de verkeerde dag keekquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O keek net even via tv van ziggo en zag om 21 uur pas
[ afbeelding ]
Hoorde ik het toch goed!!quote:
Volgens mij was ik hier 10 jaar geleden voor het laatst 🤭 maar wie weet blijf ik nog even hangen.quote:
In Engeland doen veel meiden dat. Is grappig als je een bar binnenkomtquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoorde ik het toch goed!!
"Dat doen veel vrouwen hé als ze een feestje hebben..."
Nou, ik ken ze niet hoor!![]()
(Maar dat kan natuurlijk ook meer over mij zeggen...)
O echt, was je zo lang niet meer geweest. Leuk dat je de weg weer terug gevonden hebtquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij was ik hier 10 jaar geleden voor het laatst 🤭 maar wie weet blijf ik nog even hangen.
Ze heeft spraytan en gaat het de maximale tijd laten intrekken. 6u ofzo?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoorde ik het toch goed!!
"Dat doen veel vrouwen hé als ze een feestje hebben..."
Nou, ik ken ze niet hoor!![]()
(Maar dat kan natuurlijk ook meer over mij zeggen...)
Bij mij ook als bb2024 komt ben ik er weer bijquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:14 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Dacht het niet,na morgen gaat fok bij mij weer op slot.
Mocht er een editie 2024 komen dan zien we wel weer,3 mnd.is lang zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |