Goed bezigquote:
Stond op de insta van Wanda zelf, kan zijn dat Talpa gedreigd heeft met iets, maar zelf verwijderen kunnen ze niet.quote:
Zal dan wel met een boete bedreigd zijn…….echt erg vindt ik dit maar ook vreemdquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Stond op de insta van Wanda zelf, kan zijn dat Talpa gedreigd heeft met iets, maar zelf verwijderen kunnen ze niet.
Wordt beheerd door haar vriend. Wanda zelf kan niet op Instagram natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Stond op de insta van Wanda zelf, kan zijn dat Talpa gedreigd heeft met iets, maar zelf verwijderen kunnen ze niet.
Je had ook kunnen zeggen dat je een afspraak had of kan dat niet?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:55 schreef Tuttebolleke het volgende:
Eindelijk thuis…..vandaag werd 1 kind ff voor half 7 opgehaald en mocht van mama haar kleurplaat afmaken 😵💫
Niet zoiets van kom juf Paola wilt ook lekker weekend vieren……zo jammer…..
nee dat kan niet 😉quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had ook kunnen zeggen dat je een afspraak had of kan dat niet?
`ik kom net 50.000. Te kortquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
Iemand nog een huis kopen ?
Mijn broer gaat zijn huis verkopen in Toscane.
Ik ben daar getrouwd 27 jaar gelen maar ik heb geen 1.150.000 miljoen……
Ja is goed. Stuur maar een tikkiequote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
Iemand nog een huis kopen ?
Mijn broer gaat zijn huis verkopen in Toscane.
Ik ben daar getrouwd 27 jaar gelen maar ik heb geen 1.150.000 miljoen……
nieuwe bewonersquote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:37 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wanda is vertrokken wegens Prive reden lees ik en Kim van delen ook, welke Kim is dat ?
Was in de COS ook een discussiequote:Op zaterdag 1 april 2023 01:00 schreef einzeinz het volgende:
De, dat of het schort?
Wat denken jullie]'
[?
Als Vlaming zeg ñcvx
Jolien en Charlotte hadden het fout. Jason zat goed.
Het is zowel 'de schort' als 'het schort'. Als je het aanwijst is het 'die schort' of 'dat schort'.quote:Op zaterdag 1 april 2023 07:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen
Het is volgens mij is het dat schort en Die schort is straat taal en is veel te horen in Rotterdam noord ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |