Joop, ben jij het?quote:Op woensdag 5 april 2023 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou er maar 3
en de fiets die ik nu op het oog heb kost bijna 7000
God, echt net alsof ik kerel hoor.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 vand e 3 is maar een kroegfiets, die moet ik eigenlijk niet mee tellen
Ik vind het ook eigenlijk te veel geld. ik denk dat ook dat ik het minimaal nog een jaar uitstel.
Is trouwens nog niet extreem.
De huidige topmodellen kosten rond de 15.000 maar dat heb ik er echt niet voor over
Nee nee, de aardige fiets is voor als het weer te slecht is voor de goede fietsquote:Op woensdag 5 april 2023 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
God, echt net alsof ik kerel hoor.Die heeft een kroegfiets, een goeie fiets en een nog wel aardige fiets voor als goeie fiets onderhoud moet hebben.
Al hebben ze inmiddels allemaal wel wat onderhoud nodig.
Welke wil hij hebben?quote:Op woensdag 5 april 2023 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
En die kijkt ook graag naar nieuwe fietsen momenteel.
Hij zit in de mountainbikes-met-wegbanden-hoek, dus slecht weer is niet echt een argument.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee nee, de aardige fiets is voor als het weer te slecht is voor de goede fiets
Oke, dan ben ik zeker niet Koosquote:Op woensdag 5 april 2023 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij zit in de mountainbikes-met-wegbanden-hoek, dus slecht weer is niet echt een argument.
En pfoei, volgens mij zat 'ie weer naar Koga's te kijken, maar helemaal zeker ben ik er niet van.
De zachte g klopte ook al niet.quote:
Ik was er ook vrij zeker was dat ik niet met iemand samen woonde.quote:
@Tegan zoekt een nog een vent die veel geld aan haar wil besteden.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:48 schreef gianni61 het volgende:
Ach, je moet het toch ergens aan uitgeven..
Laat @Tegan zich dan net zo vaak en zo hard berijden?quote:Op woensdag 5 april 2023 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:Tegan zoekt een nog een vent die veel geld aan haar wil besteden.
Harder en vaker denk ikquote:Op woensdag 5 april 2023 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laat @:Tegan zich dan net zo vaak en zo hard berijden?
Klinkt als veel en hard werkquote:
Dat de Nederlandse mentaliteit van 'hard werken, niet zeuren' niks voor jou is, was al helder door je verhuizing naar Zuid Europa.quote:
Waarom zou ik besparen om mijn fiets om nog een fiets te kopen?quote:Op woensdag 5 april 2023 17:53 schreef Tegan het volgende:
Ik vond mijn nieuwe fiets van <1000 euro al pijnlijk.
Ik wil nog een e-bike van 2k dus als @:gianni61 naar fietsen van 5k wil kijken hebben we een deal.
"Don't work hard, work smart"quote:Op woensdag 5 april 2023 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat de Nederlandse mentaliteit van 'hard werken, niet zeuren' niks voor jou is, was al helder door je verhuizing naar Zuid Europa.
Samen rijdenquote:Op woensdag 5 april 2023 18:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom zou ik besparen om mijn fiets om nog een fiets te kopen?
Wel niet eerlijk als jij de e bike zitquote:
Dan wordt het juist weer oneerlijk met jouw afgetrainde lijfquote:Op woensdag 5 april 2023 18:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel niet eerlijk als jij de e bike zit
Of ik moet nog een fiets kopen
Afgetraind?quote:Op woensdag 5 april 2023 18:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan wordt het juist weer oneerlijk met jouw afgetrainde lijf![]()
.
Herkenbaarquote:Op woensdag 5 april 2023 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgetraind?Hij is toch zo'n vadsige veertiger die op de racefiets tevergeefs iets aan zijn figuur probeert te doen?
CE is niet meer zo lekker als ie ooit was?quote:
Ook goedquote:Op woensdag 5 april 2023 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgetraind?Hij is toch zo'n vadsige veertiger die op de racefiets tevergeefs iets aan zijn figuur probeert te doen?
Jeetjequote:Op woensdag 5 april 2023 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anders klopt mijn Excel niet meer.quote:
Dat moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen in Nederlandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |