In een Chinese vreetschuur?quote:
Weet ik nietquote:
Trek in peking eend nu.quote:
Snobquote:
Cirkel is weer rondquote:
quote:
Eerst zalmquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Appeltaart een optie? Hij staat in de oven
Ik ga altijd op zaterdag voor het ontbijt boodschappen voor de hele week halen.. zit meestal teveel te snacken bij danquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:48 schreef Tegan het volgende:
Heel veel honger. Goed moment om de weekboodschappen te bestellen.
Ja 👍🏻quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zag dat de viswinkel hier vanaf morgen gamba's in de aanbieding heeft
Nu kiezen tussen klaarmaken in witte wijn en knoflook, of in een pittige thaise curry
Zou dan voor een heel leger ontbijt halen vervolgens 1 broodje etenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga altijd op zaterdag voor het ontbijt boodschappen voor de hele week halen.. zit meestal teveel te snacken bij dan
Ja zo gaat het ookquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou dan voor een heel leger ontbijt halen vervolgens 1 broodje eten
quote:
Nu tijdens het uitbuiken alle enkele overbodige snacks weer uit de bestelling gooienquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga altijd op zaterdag voor het ontbijt boodschappen voor de hele week halen.. zit meestal teveel te snacken bij dan
Die tweede portie friet had ik wel gelustquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:51 schreef AirwiN het volgende:
Twee keer patat gegeten vandaag. Één keer met een hamburger en één keer met een Turkse pizza. Geeoon omdat het kan.
Helaas voor jouquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die tweede portie friet had ik wel gelust.
Ik at rijst.
Nog heel even en je kunt je eigen melk kolven!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:51 schreef AirwiN het volgende:
Twee keer patat gegeten vandaag. Één keer met een hamburger en één keer met een Turkse pizza. Geeoon omdat het kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nog heel even en je kunt je eigen melk kolven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Sorryquote:Op zaterdag 1 april 2023 00:01 schreef Nouk84 het volgende:
GVD het is hier ook niet meer zoals het 'vroeger' was he. Vroeger was écht alles beter. Zelfs Fok!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |