@Tegan zoekt een nog een vent die veel geld aan haar wil besteden.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:48 schreef gianni61 het volgende:
Ach, je moet het toch ergens aan uitgeven..
Laat @Tegan zich dan net zo vaak en zo hard berijden?quote:Op woensdag 5 april 2023 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:Tegan zoekt een nog een vent die veel geld aan haar wil besteden.
Harder en vaker denk ikquote:Op woensdag 5 april 2023 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laat @:Tegan zich dan net zo vaak en zo hard berijden?
Klinkt als veel en hard werkquote:
Dat de Nederlandse mentaliteit van 'hard werken, niet zeuren' niks voor jou is, was al helder door je verhuizing naar Zuid Europa.quote:
Waarom zou ik besparen om mijn fiets om nog een fiets te kopen?quote:Op woensdag 5 april 2023 17:53 schreef Tegan het volgende:
Ik vond mijn nieuwe fiets van <1000 euro al pijnlijk.
Ik wil nog een e-bike van 2k dus als @:gianni61 naar fietsen van 5k wil kijken hebben we een deal.
"Don't work hard, work smart"quote:Op woensdag 5 april 2023 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat de Nederlandse mentaliteit van 'hard werken, niet zeuren' niks voor jou is, was al helder door je verhuizing naar Zuid Europa.
Samen rijdenquote:Op woensdag 5 april 2023 18:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom zou ik besparen om mijn fiets om nog een fiets te kopen?
Wel niet eerlijk als jij de e bike zitquote:
Dan wordt het juist weer oneerlijk met jouw afgetrainde lijfquote:Op woensdag 5 april 2023 18:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel niet eerlijk als jij de e bike zit
Of ik moet nog een fiets kopen
Afgetraind?quote:Op woensdag 5 april 2023 18:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan wordt het juist weer oneerlijk met jouw afgetrainde lijf![]()
.
Herkenbaarquote:Op woensdag 5 april 2023 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgetraind?Hij is toch zo'n vadsige veertiger die op de racefiets tevergeefs iets aan zijn figuur probeert te doen?
CE is niet meer zo lekker als ie ooit was?quote:
Ook goedquote:Op woensdag 5 april 2023 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgetraind?Hij is toch zo'n vadsige veertiger die op de racefiets tevergeefs iets aan zijn figuur probeert te doen?
Jeetjequote:Op woensdag 5 april 2023 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anders klopt mijn Excel niet meer.quote:
Dat moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen in Nederlandquote:
De halfslappe erectie van een niet nader te noemen vadsige, wielrennende veertiger?quote:
Ik moet het hier lezenquote:Op woensdag 5 april 2023 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CE is niet meer zo lekker als ie ooit was?
Hoeveel vrouwen zijn er al in je DM geslide nu je mogelijk weer op de markt komt binnenkort?quote:
2. Maar daar gaat het niet omquote:Op woensdag 5 april 2023 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen zijn er al in je DM geslide nu je mogelijk weer op de markt komt binnenkort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |