volgens mij is wanda ook en ster in overdrijvenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:21 schreef Ebinas het volgende:
Wanda is druk bezig met de zeepkist, ondanks haar knallende koppijn van het slechte slapen
Echt wel, Jappie komt even erbij en het gesteun en gekreun startquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is wanda ook en ster in overdrijven
En die van Babette, Jeff, Wendy... enz enz..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
nu elke uitspraak van sas word hier meestal in het negatieve getrokken
Jeff wil vast zijn auto wel een dagje hebben in de loodsquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:24 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie gezelliii zijn motor onderhouden. wie volgt en gaat zijn auto reviseren in de loods?
Leuk, na dit kan Febo andere verzoeken niet meer weigeren natuurlijk...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff wil vast zijn auto wel een dagje hebben in de loods
door de tuin in de cabrioquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk, na dit kan Febo andere verzoeken niet meer weigeren natuurlijk...
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:27 schreef Ebinas het volgende:
Wendy tegen Jeff, je hebt ook nog corvee vandaag.
Ontbijt, stofzuigen, dweilen en de tafels afruimen en schoonmaken
merendeels over sas en dat weet u zelf goed genoegquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En die van Babette, Jeff, Wendy... enz enz..
Oh echt, dat hoorde ik nietquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mooi zegt Jeff heb ik allemaal al gedaan
Hij heeft opzich geluk de meeste taken hoeven/kunnen idd nietquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mooi zegt Jeff heb ik allemaal al gedaan
Top dat ze zich toch inzet voor het evenementquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:21 schreef Ebinas het volgende:
Wanda is druk bezig met de zeepkist, ondanks haar knallende koppijn van het slechte slapen
neequote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
merendeels over sas en dat weet u zelf goed genoeg
Hear hearquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
jij vindt Sas wel een leuke deelnemer
daarom stoort het jouw als daar iets negatiefs over wordt gezegd
ik vind Jeff/Wendy/Babs een leuke deelnemer daar worden ook heel veel onaardige dingen overgeschreven
niet iedereen heeft dezelfde mening
en daar moet je je bij neerleggen in de COS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |