Sommige vingers zijn reepjes, van die verweekte, rimpelige vingers vanwege het kluiven, ik zag een duimnagel, althans wat er van over was, waarvan de nagel bloederige streepjes had, vreten tot in het leven...goffer ik heb dit kunnen typen zonder kotsneigingen te krijgenquote:Op donderdag 30 maart 2023 22:33 schreef pingu66 het volgende:
Heeft ie man nog wel nagels of zal hem dat jeuken.?
AJETOOOO.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
Fokking buurman en buurman hoor ik nu.
Deze bout zit helemaal losquote:Op donderdag 30 maart 2023 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
Fokking buurman en buurman hoor ik nu.
Kiekum interessant doenquote:Op donderdag 30 maart 2023 22:34 schreef D. het volgende:
Ik zie nu zijn nagels pas, die zijn wel extreem kort
Ik had vroeger een meisje in de klas die dat ook deed.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sommige vingers zijn reepjes, van die verweekte, rimpelige vingers vanwege het kluiven, ik zag een duimnagel, althans wat er van over was, waarvan de nagel bloederige streepjes had, vreten tot in het leven...goffer ik heb dit kunnen typen zonder kotsneigingen te krijgen
Als je alleen luistert en niet weet wat ze aan het doen zijn, tsja, klinkt wat raar allemaalquote:Op donderdag 30 maart 2023 22:37 schreef engine het volgende:
Voel je dat?
Hier zit ie...die gleuf zit hier. Dat is precies het punt waar ie zit.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:37 schreef engine het volgende:
Voel je dat?
quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:37 schreef engine het volgende:
Voel je dat?
Jiskefet.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:37 schreef engine het volgende:
Hier boven voel ik em niet.
Hier is boven is echt die bobbel.
Gadverdamme, het lukt me om de beelden te ontwijken maar je omschrijft het te goed.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sommige vingers zijn reepjes, van die verweekte, rimpelige vingers vanwege het kluiven, ik zag een duimnagel, althans wat er van over was, waarvan de nagel bloederige streepjes had, vreten tot in het leven...goffer ik heb dit kunnen typen zonder kotsneigingen te krijgen
quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:37 schreef KinKiJan het volgende:
Jasper: "Ik overleg ook wel even met Jeff verder"
JW: "Ja Jeff moet je nou niet lastig vallen, die zit er met de kop niet bij, die is met hele andere dingen bezig, die interesseert dat nu geen ene fluit joh"
Esther: "Oh ja die is zo heftig"
JW: "En dat is ook logisch"
Esther: "Buiten dat dat logisch is, hoef je dat niet tegen een ander te doen, dat je heftig bent prima, maar daar hoeven wij geen last van te hebben"
JW: "Jawel, daar hebben we wel last van,
Esther: "Daar hebben we zeker last van!"
JW: "Want dan gaan WIJ ons aanpassen, in plaats van hij, in dit geval"
Esther: "Nee"
JW: "Jawel, ik vind van wel, maar daar verschillen we van mening over"
Esther: "Daar verschillen we zeker van mening over!"
JW: "En dat mag"
Esther: "En dat mag"
Weer die 2 met een gesprek alsof het een sketch is uit Koefnoen.
Hou maar opquote:Op donderdag 30 maart 2023 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Esther was toch degene die tegen Jeff zei vanmorgen; ik vind je niet liefquote:Op donderdag 30 maart 2023 22:37 schreef KinKiJan het volgende:
Jasper: "Ik overleg ook wel even met Jeff verder"
JW: "Ja Jeff moet je nou niet lastig vallen, die zit er met de kop niet bij, die is met hele andere dingen bezig, die interesseert dat nu geen ene fluit joh"
Esther: "Oh ja die is zo heftig"
JW: "En dat is ook logisch"
Esther: "Buiten dat dat logisch is, hoef je dat niet tegen een ander te doen, dat je heftig bent prima, maar daar hoeven wij geen last van te hebben"
JW: "Jawel, daar hebben we wel last van,
Esther: "Daar hebben we zeker last van!"
JW: "Want dan gaan WIJ ons aanpassen, in plaats van hij, in dit geval"
Esther: "Nee"
JW: "Jawel, ik vind van wel, maar daar verschillen we van mening over"
Esther: "Daar verschillen we zeker van mening over!"
JW: "En dat mag"
Esther: "En dat mag"
Weer die 2 met een gesprek alsof het een sketch is uit Koefnoen.
awww zo tederquote:Op donderdag 30 maart 2023 22:34 schreef engine het volgende:
Toch liefde gevonden in de loods![]()
[ afbeelding ]
word wendy is al beslistquote:Op donderdag 30 maart 2023 22:31 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Stemmen voor de managers door de exmanagers dat is toch een grap. Ze gaan toch voor de stemming opbiechten dat iedereen mag stemmen. Alleen niet op jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |