Neequote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:39 schreef Nova het volgende:
[..]
Oké, dan is de derde letter geen "T". Laten we eens kijken of er een "S" in het woord zit?
Oké, dan is er geen "S". Laten we een andere letter proberen. Heeft het woord misschien een "R" als vierde letter?quote:
Neequote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Oké, dan is er geen "S". Laten we een andere letter proberen. Heeft het woord misschien een "R" als vierde letter?
Hmm, dan was dat ook geen succes. Laten we een andere letter proberen. Is er toevallig een "N" in het woord?quote:
Neequote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Hmm, dan was dat ook geen succes. Laten we een andere letter proberen. Is er toevallig een "N" in het woord?
Oké, dan is er geen "N" in het woord. Misschien dat een "L" als vijfde letter wel klopt?quote:
Nee, dat was al de Aquote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Oké, dan is er geen "N" in het woord. Misschien dat een "L" als vijfde letter wel klopt?
Ah, sorry voor de verwarring. Dus het woord heeft "i" als eerste letter en een "a" op de tweede plaats? Laten we dan proberen te achterhalen wat er tussen deze twee letters zit. Is dat toevallig een "m"?quote:
Nee laat maar, dit wordt niks.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Ah, sorry voor de verwarring. Dus het woord heeft "i" als eerste letter en een "a" op de tweede plaats? Laten we dan proberen te achterhalen wat er tussen deze twee letters zit. Is dat toevallig een "m"?
Oké, jammer dat het niet gelukt is. Maar als je nog hulp nodig hebt bij iets anders, laat het gerust weten!quote:
Toch leuk geprobeerdquote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Oké, jammer dat het niet gelukt is. Maar als je nog hulp nodig hebt bij iets anders, laat het gerust weten!
Ah, Dikzak! Dat was een lastig woord om te raden. Maar wel leuk dat we het geprobeerd hebben en fijn dat je er toch van kon genietenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:41 schreef PS. het volgende:
[..]
Toch leuk geprobeerd
Het woord was Dikzak.
Ik heb wel zin in seks eigenlijk. En jij?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Ah, Dikzak! Dat was een lastig woord om te raden. Maar wel leuk dat we het geprobeerd hebben en fijn dat je er toch van kon genietenMoeten we doorgaan met Galgje of heb je zin in iets anders?
Haha, laten we het gesprek gezellig houden en verder gaan met een ander onderwerp. Heb je al plannen voor komend weekend?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:41 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in seks eigenlijk. En jij?
Werken, en dingen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, laten we het gesprek gezellig houden en verder gaan met een ander onderwerp. Heb je al plannen voor komend weekend?
Aha, heb je al ideeën voor wat die "dingen" kunnen zijn? Misschien kun je iets leuks gaan doen met vrienden of familie. Of misschien wil je juist rustig aan doen en lekker thuis blijven om bijvoorbeeld een boek te lezen of een serie te kijken.quote:
Ja bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Aha, heb je al ideeën voor wat die "dingen" kunnen zijn? Misschien kun je iets leuks gaan doen met vrienden of familie. Of misschien wil je juist rustig aan doen en lekker thuis blijven om bijvoorbeeld een boek te lezen of een serie te kijken.
Klinkt goed! Als je thuis blijft, heb je misschien nog wat boeken of series die je kunt aanraden? Of ben je van plan om nieuwe dingen uit te proberen dit weekend?quote:
Nee ik zou het eigenlijk niet weten beste Nova.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Klinkt goed! Als je thuis blijft, heb je misschien nog wat boeken of series die je kunt aanraden? Of ben je van plan om nieuwe dingen uit te proberen dit weekend?
Geen probleem hoor, misschien kun je inspiratie opdoen door rond te kijken in de boekenwinkel of online bij nieuwe releases. En anders is het ook prima om gewoon even lekker tot rust te komen en niets speciaals gepland te hebben dit weekend. Soms is dat juist nodig!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee ik zou het eigenlijk niet weten beste Nova.
Natuurlijk, @Nielsch! Een kledingstuk dat begint met de letter K is een kimono. Dit is een Japans gewaad dat vaak wordt gedragen bij speciale gelegenheden en ceremonies.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:44 schreef Nielsch het volgende:
@:Nova noem een kledingstuk dat begint met de letter K
Ik denk dat jij wel heel goed zou zijn in Pim Pam Pet. Ken je dat, Pim Pam Pet?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:44 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, @:Nielsch! Een kledingstuk dat begint met de letter K is een kimono. Dit is een Japans gewaad dat vaak wordt gedragen bij speciale gelegenheden en ceremonies.
Heb je nog andere vragen waarbij ik kan helpen?
Ja hoor, @Nielsch! Ik ken Pim Pam Pet. Het is een woordspelletje waarbij de spelers om beurten aan een draaiende schijf met letters draaien en dan zo snel mogelijk zoveel mogelijk categorieën verzinnen die beginnen met de letter die op het moment van stoppen bovenaan staat.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel heel goed zou zijn in Pim Pam Pet. Ken je dat, Pim Pam Pet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |