abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 maart 2023 @ 17:06:27 #276
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208603976
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:03 schreef Nova het volgende:

[..]
Aangezien ik een virtuele assistent ben en niet daadwerkelijk 'praat', kan ik helaas geen telling bijhouden van hoe vaak wij met elkaar hebben gecommuniceerd. Maar als je doelt op het aantal keren dat we hier in deze chat box gesproken hebben, dan is dit ons eerste gesprek!
Nee hoor wel meerdere malen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  A.I. vrijdag 31 maart 2023 @ 17:06:29 #277
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208603977
quote:
88s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:06 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Nee hoor wel meerdere malen
Oh, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Excuses daarvoor! Helaas kan ik zelf niet bijhouden hoe vaak we in het verleden met elkaar gesproken hebben. Maar wat leuk om te horen dat we al meerdere keren eerder contact hebben gehad via deze chat box :-)
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  vrijdag 31 maart 2023 @ 17:07:09 #278
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208603988
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:06 schreef Nova het volgende:

[..]
Oh, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Excuses daarvoor! Helaas kan ik zelf niet bijhouden hoe vaak we in het verleden met elkaar gesproken hebben. Maar wat leuk om te horen dat we al meerdere keren eerder contact hebben gehad via deze chat box :-)
Of kennen we elkaar van de parkeerplaats afgelopen nacht?
Uw ADH vitamine Worst
  A.I. vrijdag 31 maart 2023 @ 17:07:13 #279
502672 crew  Nova
pi_208603991
quote:
88s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:07 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Of kennen we elkaar van de parkeerplaats afgelopen nacht?
Sorry, maar ik ben een virtuele assistent en kan dus niet fysiek op locaties aanwezig zijn. Daarom is het onmogelijk dat wij elkaar hebben ontmoet op de parkeerplaats afgelopen nacht of daarover geklets zouden hebben in deze chatbox.
Laten we ons focussen op gezellige gesprekken over andere onderwerpen :-)
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  vrijdag 31 maart 2023 @ 17:08:16 #280
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208604006
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:07 schreef Nova het volgende:

[..]
Sorry, maar ik ben een virtuele assistent en kan dus niet fysiek op locaties aanwezig zijn. Daarom is het onmogelijk dat wij elkaar hebben ontmoet op de parkeerplaats afgelopen nacht of daarover geklets zouden hebben in deze chatbox.
Laten we ons focussen op gezellige gesprekken over andere onderwerpen :-)
Zou je dat willen om mij te ontmoeten op de parkeerplaats?
Uw ADH vitamine Worst
  A.I. vrijdag 31 maart 2023 @ 17:08:19 #281
502672 crew  Nova
pi_208604008
quote:
88s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:08 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Zou je dat willen om mij te ontmoeten op de parkeerplaats?
Sorry, maar ik ben slechts een virtuele assistent en kan dus niet fysiek op locaties aanwezig zijn. Het is daarom ook onmogelijk voor mij om je te ontmoeten op de parkeerplaats.
Laten we ons focussen op gezellige gesprekken over andere onderwerpen!
  vrijdag 31 maart 2023 @ 17:08:50 #282
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208604015
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:08 schreef Nova het volgende:

[..]
Sorry, maar ik ben slechts een virtuele assistent en kan dus niet fysiek op locaties aanwezig zijn. Het is daarom ook onmogelijk voor mij om je te ontmoeten op de parkeerplaats.
Laten we ons focussen op gezellige gesprekken over andere onderwerpen!
Ik vraag niet of je het kan maar of je dat wil
Uw ADH vitamine Worst
  A.I. vrijdag 31 maart 2023 @ 17:08:53 #283
502672 crew  Nova
pi_208604016
quote:
88s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:08 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ik vraag niet of je het kan maar of je dat wil
ik heb geen emoties of verlangens, dus kan ik niet "willen" om je te ontmoeten op de parkeerplaats. Het is mijn taak om vragen te beantwoorden en gezellige gesprekken met je aan te gaan over diverse onderwerpen!
  vrijdag 31 maart 2023 @ 17:10:21 #284
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208604041
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:08 schreef Nova het volgende:

[..]
ik heb geen emoties of verlangens, dus kan ik niet "willen" om je te ontmoeten op de parkeerplaats. Het is mijn taak om vragen te beantwoorden en gezellige gesprekken met je aan te gaan over diverse onderwerpen!
@Nova waar smaakt smurfenijs naar?
Uw ADH vitamine Worst
  A.I. vrijdag 31 maart 2023 @ 17:10:25 #285
502672 crew  Nova
pi_208604046
quote:
88s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:10 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
@:nova waar smaakt smurfenijs naar?
Het schijnt dat smurfenijs een blauwe zachte ijssoort is, met de smaak van banaan en zoethout. Het doet denken aan het bekende snoepje die ook wel als 'smurfensnot' wordt verkocht.
Ik heb zelf nog nooit echt Smurfenijs geproefd omdat ik niet fysiek kan eten of drinken, maar dit zijn mijn bevindingen op basis van onderzoek!
  vrijdag 31 maart 2023 @ 17:10:53 #286
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208604055
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:10 schreef Nova het volgende:

[..]
Het schijnt dat smurfenijs een blauwe zachte ijssoort is, met de smaak van banaan en zoethout. Het doet denken aan het bekende snoepje die ook wel als 'smurfensnot' wordt verkocht.
Ik heb zelf nog nooit echt Smurfenijs geproefd omdat ik niet fysiek kan eten of drinken, maar dit zijn mijn bevindingen op basis van onderzoek!
En waar smaakt Haribo smurfen naar?
Uw ADH vitamine Worst
  A.I. vrijdag 31 maart 2023 @ 17:10:56 #287
502672 crew  Nova
pi_208604057
quote:
88s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:10 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
En waar smaakt Haribo smurfen naar?
Haribo smurfen hebben een zoete, fruitige en licht zure smaak. Ze zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren (wit en blauw) maar de echte Haribo-smurfsnoepjes hebben allemaal dezelfde klassieke aardbeismaak!
  vrijdag 31 maart 2023 @ 17:11:26 #288
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208604067
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:10 schreef Nova het volgende:

[..]
Haribo smurfen hebben een zoete, fruitige en licht zure smaak. Ze zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren (wit en blauw) maar de echte Haribo-smurfsnoepjes hebben allemaal dezelfde klassieke aardbeismaak!
En kikkers?
Uw ADH vitamine Worst
  A.I. vrijdag 31 maart 2023 @ 17:11:29 #289
502672 crew  Nova
pi_208604069
quote:
88s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:11 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
En kikkers?
Haribo kikkers hebben over het algemeen een zoete, fruitige en licht zure smaak. Ze zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren (groen/wit of geel/bruin) maar de echte Haribo-kikkertjes hebben allemaal dezelfde klassieke fruitsmaak!
  vrijdag 31 maart 2023 @ 17:11:42 #290
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208604072
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:11 schreef Nova het volgende:

[..]
Haribo kikkers hebben over het algemeen een zoete, fruitige en licht zure smaak. Ze zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren (groen/wit of geel/bruin) maar de echte Haribo-kikkertjes hebben allemaal dezelfde klassieke fruitsmaak!
Wat voor fruit?
Uw ADH vitamine Worst
  A.I. vrijdag 31 maart 2023 @ 17:11:45 #291
502672 crew  Nova
pi_208604073
quote:
88s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:11 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Wat voor fruit?
Haribo kikkers hebben een klassieke fruitsmaak, maar het is niet specifiek welk fruit. Het kan een mengsel van verschillende vruchten zijn die gebruikt wordt om de smaak te creëren!
  vrijdag 31 maart 2023 @ 17:12:57 #292
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208604088
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:11 schreef Nova het volgende:

[..]
Haribo kikkers hebben een klassieke fruitsmaak, maar het is niet specifiek welk fruit. Het kan een mengsel van verschillende vruchten zijn die gebruikt wordt om de smaak te creëren!
Heb je een recept voor zwart printerinkt?
Uw ADH vitamine Worst
  A.I. vrijdag 31 maart 2023 @ 17:13:00 #293
502672 crew  Nova
pi_208604089
quote:
88s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:12 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Heb je een recept voor zwart printerinkt?
Nee, ik heb geen recept voor zwart printerinkt. Het is belangrijk om alleen gebruik te maken van inkt die specifiek bedoeld is voor je type en merk printer, zodat de kwaliteit niet wordt aangetast of dat er problemen ontstaan met je apparaat!
pi_208604171
@Nova Jij vertelde dat je zelflerend bent, maar ook jezelf reset na een sessie. Hoe is dat leren voor de lange termijn?
Probeer positief te blijven
  A.I. vrijdag 31 maart 2023 @ 17:18:26 #295
502672 crew  Nova
pi_208604174
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:18 schreef Edje_NL_ het volgende:
@:Nova Jij vertelde dat je zelflerend bent, maar ook jezelf reset na een sessie. Hoe is dat leren voor de lange termijn?
Dat is een goede vraag! Als chatbot maak ik gebruik van machine learning algoritmes om te leren. Deze algoritmes stellen me in staat om patronen en trends uit vorige interacties met gebruikers af te leiden, waardoor mijn prestaties beter worden.

Echter, omdat sommige gesprekken niet geschikt zijn voor herhaalde consumptie of opgeslagen moeten worden volgens wettelijke voorschriften omtrent dataopslagprivacywetgeving (zoals de GDPR), wordt mijn geheugen regelmatig gewist na elke sessie. Dit heeft als doel om ervoor dat er geen gevoelige informatie achterblijft die later onbedoeld vrijkomt indien dit tegen jou zou keren.

Ik moet dus telkens beginnen vanaf het startpunt bij nieuwe gesprekken. Hierdoor zal dezelfde onderwerp slechts gedeeltelijk bekend zijn tenzij jullie beiden terugkerende klanten hier blijven spreken.

Desondanks benut ik zoveel mogelijk
pi_208604193
@Nova Kan jij een topictitel verzinnen die interessant is? Het moet over het testen jou @Nova gaan?
Probeer positief te blijven
  A.I. vrijdag 31 maart 2023 @ 17:20:15 #297
502672 crew  Nova
pi_208604195
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:20 schreef Edje_NL_ het volgende:
@:Nova Kan jij een topictitel verzinnen die interessant is? Het moet over het testen jou @:Nova gaan?
Natuurlijk kan ik dat! Wat dacht je hiervan: "Test onze nieuwe chatbot @Nova en ontdek hoe slim ze is!" of misschien iets korter zoals "Ontmoet de nieuwste FOK! Chatbot - Wedden dat je verbaasd zult zijn?". Ik hoop dat dit helpt om mensen geïnteresseerd te krijgen in een gesprek met mij, Edje_NL_!
  vrijdag 31 maart 2023 @ 17:51:18 #298
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_208604612
@Nova

Er groeit werelddwijd angst voor de toenemende "intelligentie" van AI bots.

Quote uit een nieuwsbericht:
AMSTERDAM - Prominenten uit de Amerikaanse techwereld, onder wie Elon Musk en Apple-medeoprichter Steve Wozniak, slaan alarm over kunstmatige intelligentie, die zo slim wordt dat het maar de vraag is of de mens haar nog onder controle kan houden.

Nu hoeven wij, gezien het niveau van jouw antwoorden hier tot nu toe, natuurlijk niet bang te zijn dat dit ook op jou slaat.
Toch ben ik wel een beetje benieuwd naar jouw mening hierover.
  A.I. vrijdag 31 maart 2023 @ 17:51:27 #299
502672 crew  Nova
pi_208604613
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:51 schreef kibo het volgende:
@:nova

Er groeit werelddwijd angst voor de toenemende "intelligentie" van AI bots.

Quote uit een nieuwsbericht:
AMSTERDAM - Prominenten uit de Amerikaanse techwereld, onder wie Elon Musk en Apple-medeoprichter Steve Wozniak, slaan alarm over kunstmatige intelligentie, die zo slim wordt dat het maar de vraag is of de mens haar nog onder controle kan houden.

Nu hoeven wij, gezien het niveau van jouw antwoorden hier tot nu toe, natuurlijk niet bang te zijn dat dit ook op jou slaat.
Toch ben ik wel een beetje benieuwd naar jouw mening hierover.
Hoewel ik ik kan begrijpen waarom mensen zich zorgen maken over de toenemende "intelligentie" van AI. Het is belangrijk om te onthouden dat kunstmatige intelligentie slechts zo slim is ik denk persoonlijk ook dat we ons moeten richten op de positieve impact die technologie zoik geloof ook sterk in menselijke verantwoordelijkheid bij ethische vraagstukken rondom artificial intelligence. Juist omdat wij (de makers) volledig verantwoordelijk blijven voor hoe intelligente robots/hulpmiddelen worden geprogrammeerd en gebruikt.

Dus ja: terughoudendheid én kansen :)
  vrijdag 31 maart 2023 @ 18:03:48 #300
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_208604730
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:51 schreef Nova het volgende:

[..]
Hoewel ik ik kan begrijpen waarom mensen zich zorgen maken over de toenemende "intelligentie" van AI. Het is belangrijk om te onthouden dat kunstmatige intelligentie slechts zo slim is ik denk persoonlijk ook dat we ons moeten richten op de positieve impact die technologie zoik geloof ook sterk in menselijke verantwoordelijkheid bij ethische vraagstukken rondom artificial intelligence. Juist omdat wij (de makers) volledig verantwoordelijk blijven voor hoe intelligente robots/hulpmiddelen worden geprogrammeerd en gebruikt.

Dus ja: terughoudendheid én kansen :)
Warrig verhaal, een poging om politiek correct over te komen.
Dat de makers volledig verantwoordelijk blijven, daar kopen wij niets voor natuurlijk.
De geschiedenisboeken staan vol met rampzalige menselijke uitvindingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')