Mijn mond viel open, echt wtf. Dat doe je toch nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zou zelf niet blij zijn als ik ergens in bed lig en mensen komen binnenvallen
Onderweg van Spanje naar Zweden misschien nog even langs hun oude huis in Drenthe gereden, waar ze zagen dat de relatieve rust en vrijheid waar ze opzoek naar zijn, daar eigenlijk lag wat ze hebben opgegeven.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:11 schreef golfer het volgende:
Haha. Totaal planloos.
Van Spanje naar Zweden.
Naar de Poolcirkel.
Tuurlijk wel, architect inhurenquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh... wat een rommel en vies
Zouden ze daadwerkelijk geen bouwkundig rapport kennen daar?
Even Spaans leren is onmogelijk en in dit soort regio's kan je leven zonder Spaans te kunnen, veel in Engels en in bepaalde gevallen een tolk inhuren.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:53 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat ik ook nooit snap is dat je de rest van je leven in een ander land wil wonen maar dan niet even van te voren de taal leert.
Hebben ze ook gezegd wat ze er voor betaald hebben?quote:
115k geloof ikquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hebben ze ook gezegd wat ze er voor betaald hebben?
Oké, dank je. Dat is best veel, want het lijkt een opknapper. Wel veel grond erbij.quote:
Ja! Daar heb ik wel respect voorquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Knap dat ze al aardig Zweeds spreekt
Een likje verf en het is een paleisquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:06 schreef Dutch_view het volgende:
Dat kleine huisje is gewoon rijp voor de sloop.
Het is tv. Dit is hun planquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik heb moeite om te geloven dat dit hun plan is. Die tenten zijn zeker niet winterproof, dus de eventuele inkomsten daarvan heb je alleen in twee zomermaanden. Dat huisje ziet er niet uit, zonder sanitair bovendien. Aan wie wil je dat dan verhuren, toeristen of een vaste bewoner? In geval van dat laatste haal je daar 500 euro per maand uit. Op zijn best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |