Je wilt niemand zien mislukken, maar dit businessplan was niet echt goed, misschien dat de combinatie chalet en vloggen klanten oplevertquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou dan doen ze het goed toch
Er was juist geen businessplan.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:14 schreef Managarm het volgende:
Je wilt niemand zien mislukken, maar dit businessplan was niet echt goed, misschien dat de combinatie chalet en vloggen klanten oplevert.
Dat heb ik met elke aflevering met kinderenquote:Op maandag 11 maart 2024 11:25 schreef Document1 het volgende:
Ik heb vooral medelijden met die kinderen.
Kinderen passen zich vaak wel makkelijk aan, ik kan me nog een aflevering Ik Vertrek herinneren waarbij het meisje riep dat ze terug naar Nederland ging als ze ouder was, een paar jaar ging ze terug en was heel snel weer terug in Spanje, Nederland was het toch niet voor haar.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat heb ik met elke aflevering met kinderen
In de winter waarschijnlijk stuk langer maar zie dat levensmiddelen erg duur zijn, brandstof ook maar andere zaken goedkoper wat het land wat duurder maakt dan Nederland maar wel goedkoopste in Scandinaviequote:
Ja kloptquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:05 schreef derLudolf het volgende:
Kerel heeft tenminste werkschoenen aan. Beter dan sommigen op slippers of sneakers
Dat dacht ik ook al iddquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:09 schreef Document1 het volgende:
Welke opleiding heeft die kerel gevolgd? Je gaat toch niet emigreren en dan vervolgens je gezin drie maanden in de zooi laten zitten?
Gaat hij een olijfboom beveiligen daar?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al idd
Iets met beveiliging toch?
Ik kan me vergissen hoor! Kan ook wat anders zijn. Alleen dacht dat te horenquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Gaat hij een olijfboom beveiligen daar?
Idd, het leek wel een soort overval in de slaapkamerquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo netjes ben ik nooit als ik net wakker ben
Zou zelf niet blij zijn als ik ergens in bed lig en mensen komen binnenvallen
Ik woon in Portugal en de meerderheid van de mensen die hier in de afgelopen jaren zijn komen wonen spreekt bijna geen Portugees. Ze vinden het blijkbaar geen vereiste.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:53 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat ik ook nooit snap is dat je de rest van je leven in een ander land wil wonen maar dan niet even van te voren de taal leert.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Gaat hij een olijfboom beveiligen daar?
Wat idioot idd om dat bij mensen op bed te brengenquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo netjes ben ik nooit als ik net wakker ben
Zou zelf niet blij zijn als ik ergens in bed lig en mensen komen binnenvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |