Hebben ze ook gezegd wat ze er voor betaald hebben?quote:
115k geloof ikquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hebben ze ook gezegd wat ze er voor betaald hebben?
Oké, dank je. Dat is best veel, want het lijkt een opknapper. Wel veel grond erbij.quote:
Ja! Daar heb ik wel respect voorquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Knap dat ze al aardig Zweeds spreekt
Een likje verf en het is een paleisquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:06 schreef Dutch_view het volgende:
Dat kleine huisje is gewoon rijp voor de sloop.
Het is tv. Dit is hun planquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik heb moeite om te geloven dat dit hun plan is. Die tenten zijn zeker niet winterproof, dus de eventuele inkomsten daarvan heb je alleen in twee zomermaanden. Dat huisje ziet er niet uit, zonder sanitair bovendien. Aan wie wil je dat dan verhuren, toeristen of een vaste bewoner? In geval van dat laatste haal je daar 500 euro per maand uit. Op zijn best.
Denk ik ook. Niemand is zo naïef, toch?quote:
15 honden, 5 geiten, 2 paarden, papegaaien, eenden, varkens etc. etc.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:47 schreef Managarm het volgende:
Die in Hongarije hadden allemaal halve ideeën, maar geen idee hoe ze iets commercieels op moesten zetten. Ik ben benieuwd, even wachten tot ik het terug kan kijken.
Maar wel lekker je Nederlandse uitkering trekken. Van dat land waar alles zo kut geregeld is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:56 schreef golfer het volgende:
Die in Hongarije zijn echt prototypes PVV-ers. Alleen maar schelden op de Nederlandse politiek en fan van Orban.
Die vent is echt een verschrikkelijke lul, wat een volkquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar wel lekker je Nederlandse uitkering trekken. Van dat land waar alles zo kut geregeld is.
Zegt dat Nederland een kutland is, maar ontvangt wel elke maand een uitkering van dat kutland.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:24 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Die vent is echt een verschrikkelijke lul, wat een volk
Wel lief dat ze de honden zo opvangen, die zagen er goed uit
Maar verder , pffff
Inderdaad. Dom volk.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:24 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Die vent is echt een verschrikkelijke lul, wat een volk
Wel lief dat ze de honden zo opvangen, die zagen er goed uit
Maar verder , pffff
Dit. Dat hij zijn pensioen krijgt is wel terecht want voor gewerkt. Maar dat komt ook omdat het allemaal geregeld is in het “kutte Nederland”.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar wel lekker je Nederlandse uitkering trekken. Van dat land waar alles zo kut geregeld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |