Schopje CRI iddquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:42 schreef Dutch_view het volgende:
Mooie kamer om kinderen op te sluiten
Voor zover ik het heb kunnen nazoeken is dat dus een typisch broodje aap verhaal.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:58 schreef Dutch_view het volgende:
Een dode kip in de septic tank gooien voor de bacteriën, bijzonder
Klopt, niet ver van ons en paar keer geweest vroeger, kwam me gelijk bekend voor :-)quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
Best vermakelijke uitzending, maar het blijft voor mij ouwe meuk in een dorre omgeving. Ik kan me niet voorstellen dat ze hier een fatsoenlijk salaris uit kunnen halen.
Edit; blijkbaar is het een huis wat in Ik Vertrek al.eens is langsgeweest. Casa Europeca https://www.zoover.be/spa(...)uropeca/vakantiehuis
Klopt blijkbaar, 2011 en update in 2014:quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
Edit; blijkbaar is het een huis wat in Ik Vertrek al.eens is langsgeweest. Casa Europeca https://www.zoover.be/spa(...)uropeca/vakantiehuis
Als je als koper nieuw septic aan gaat leggen dan heeft de verkoper je een beetje genaaid want huizen mogen niet verkocht worden met een legaal septic systeem.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor zover ik het heb kunnen nazoeken is dat dus een typisch broodje aap verhaal.
Had ik ook nog nooit van gehoord, dacht dat het om een grapje ging.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:58 schreef Dutch_view het volgende:
Een dode kip in de septic tank gooien voor de bacteriën, bijzonder
Inderdaad een Broodje Aap verhaal en helemaal met de nieuwe systemen die vaak geleegd moeten worden. Blijft geld weggooien wat ze gedaan hebben want had de verkoper moeten regelen anders krijgt deze geen verklaring dat het huis leefbaar is wat nodig is bij verkoop maar met alle corrupte makelaars en een notaris kijkt nergens naar.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Had ik ook nog nooit van gehoord, dacht dat het om een grapje ging.
Oh;quote:Ferry en Robert hebben een oud huis op Tenerife gekocht waarin vakantieappartementen moeten komen. In de tuin willen ze tenten en een zwembad plaatsen voor hun toekomstige gasten. Maar niets gaat volgens plan, zo blijkt in deze aflevering van Het Roer Om.
Maar ik kan me niet herinneren dat ik deze afl gezien heb....quote:Het Roer Om is vanaf zondag 15 oktober 2023 weer wekelijks om 20:30 uur te zien op SBS6. Let op: het gaat hier om herhalingen. (HH)
Lijkt me ook gewoon een nieuwe afleveringquote:Op zondag 15 oktober 2023 11:23 schreef Blues het volgende:
Vanaaf:
[ afbeelding ]
[..]
Oh;
[..]
Maar ik kan me niet herinneren dat ik deze afl gezien heb....
de ik vertrek uitzending van het zelfde pand is hier te bekijkenquote:Op zondag 8 oktober 2023 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt blijkbaar, 2011 en update in 2014:
https://www.facebook.com/(...)nje/715137961885689/
Koopje.quote:
Het betrof de berekening van een compleet betonnen zwembad, dat is stukken duurder dan zo´n kunststof bak in een kuil. Maar evengoed een behoorlijke prijs inderdaad. Ze hebben het allemaal goed voor elkaar gekregen, ziet er fantastisch uit!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:09 schreef hondonspain het volgende:
Prijs zwembad zal een communicatie probleem geweest zijn en leuk stel, weet niet of de lokatie veel mensen trekt maar ziet er goed uit
Meeste zwembaden zijn van beton en prijs normaal rond 16000 met pomp afhankelijk formaat en ik woon in Spanje.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het betrof de berekening van een compleet betonnen zwembad, dat is stukken duurder dan zo´n kunststof bak in een kuil. Maar evengoed een behoorlijke prijs inderdaad. Ze hebben het allemaal goed voor elkaar gekregen, ziet er fantastisch uit!
Als het zwembad van betonblokken wordt gebouwd en niet de grond in gaat, is het stukken goedkoper.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het betrof de berekening van een compleet betonnen zwembad, dat is stukken duurder dan zo´n kunststof bak in een kuil. Maar evengoed een behoorlijke prijs inderdaad. Ze hebben het allemaal goed voor elkaar gekregen, ziet er fantastisch uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |