abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210668105
Haha die KAD :D
pi_210668139
Zullen wel problemen zijn met de septic tank gok ik zo...
pi_210668342
Die buurvrouw in het roze maakte dus meteen gehakt van het business plan.
Een oud bordeel gekocht en geen Nederlanders in de buurt. Gaat prima zo :D
pi_210668844
Viel toch weer alles mee. ^O^
pi_210668949
Ze hebben zelf een schattig huis.
Goed dat ze dat verhuurpand niet hebben gekozen.
Leuke mensen, ik had geen irritaties _O_ _O-
  zondag 17 september 2023 @ 23:06:43 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210668957
Toch best een leuk huisje gemaakt van die ex-hoerentent.
Ook leuk dat de buren zogenaamd niet wisten dat ze allemaal van hun stroom aftapten.
En het is dus een buurt waar veel gejat wordt.
Toch zien ze er aan het einde gelukkig uit en daar gaat het uiteindelijk om. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_210670011
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 23:06 schreef golfer het volgende:
Toch best een leuk huisje gemaakt van die ex-hoerentent.
Ook leuk dat de buren zogenaamd niet wisten dat ze allemaal van hun stroom aftapten.
En het is dus een buurt waar veel gejat wordt.
Toch zien ze er aan het einde gelukkig uit en daar gaat het uiteindelijk om. ^O^
Wat gek is dat ze geen stroom hadden, dus buren ook niet en na wat aanpassingen opeens wel en buren ook. Stroom en water mag alleen maar aangesloten worden door de leveranciers, vaak worden meters verwijderd als iets een tijd leeg staat
life is like a box of chocolates
pi_210743461
Vreemde aflevering met vreemde mensen.
Waar heb ik naar zitten kijken? Een soort Tiny en Lau achtige figuren die een city trip maken en die kerel die veel frikandellen vreet.
Maar verder gebeurde er helemaal niets. :?
  zondag 24 september 2023 @ 23:52:15 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210744347
Typische op de 'Haagse kliek' scheldende mensen met simpele ideeën. "je hebt maar 3 partijen nodig: 1 voor 1 in het midden en 1 tegen". Daarom gaan we weg uit Nederland, want in Hongarije (van Orban weten ze ook niks) kan alles en is alles goedkoper...

Maar, zonder alle niet van de grond komende zaken als likeurstokerij, is vooral zij een echte dierenvriend.
Die arme afgedankte honden uit Spanje die ze opvangen, alleen daarom al hoop ik dat het ze gaat lukken om daar gelukkig te worden.

Beste tekst van deze aflevering kwam van Jans: "Moestuin beginnen? Wat voor moes? Appelmoes, bananenmoes?" _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 25-09-2023 00:00:48 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_210745485
Deze mensen hadden geen idee, en zijn vermoedelijk opgejut door de wappiegemeente dat Hongarije het walhalla is. De man wilde graag likeur maken, maar had verder geen idee. Hij was een beetje hobbiematig bezig met een flesje links en rechts. Op dat niveau zijn er heel veel mensen die dat doen.
De "stap" naar in productie brengen zal er wel nooit komen, want ze hebben geen idee hoe of wat.

Verder zie je in vrijwel elk shot dat ze aan het drinken zijn, is het geen likeur of wijn dan wel halve liters.
Werd denk ik ook wel de nadruk op gelegd door het programma, maar dan nog is het wat veel.

Het vreemde is dat deze "alles is kut in Nederland" man, wel z'n frikandellen van mora moet hebben, en hij kreeg ook een uitkering omdat ie is afgekeurd van dat kut Nederland.

Verder zijn dit vast ook de types die lopen te schelden dat die vluchtelingen hier geen Nederlands kunnen, maar zelf spreken ze nog geen half woord Hongaars na een half jaar.

Verder was mijn favoriete zin: "er zouden maar 3 politieke partijen moeten zijn 1 voor, 1 tegen 1 midden"

[ Bericht 5% gewijzigd door koemleit op 25-09-2023 08:37:43 ]
pi_210748241
Inderdaad een erg simpele man die het wel even zou gaan maken met zijn eigen gefabriceerde likeurtjes. Die zag zichzelf al kunnen bedruipen en naar Nederland, dat kutland, exporteren. Zijn 1ste oogst is al mislukt omdat hij vergat dat je er een irrigatiesysteem voor aan moet leggen tegen de droogte daar. Hij lult 100 in 1 uur en presteert 0. Alleen maar klagen over Nederland en dat hij daar minder betaald voor de gezondheidszorg en dan ook in Nederland nog verzekerd is. Klopt niets van want hij moet daar gewoon de kosten ook nog eens voor betalen. Is in Belgie ook zo. Je betaald dus eigenlijk dubbel maar daar is deze man veel te stom voor om dat te beseffen. Ik ergerde me dood aan die grote bek van hem, vooral naar zijn vrouw toe. Die overigens goed bezig is met het opvangen van o.a. mishandelde racehonden, wat haar overigens alléén maar geld zal gaan kósten. Niets van wat hij bedenkt zal uit de verf komen en dat zei zijn vrouw eigenlijk al, hij bedenkt een heleboel maar noemt er niet een jaar bij. Heb een hekel aan mensen die Nederland maar kut vinden en het ergens anders beter denken te hebben, totdat ze er zijn en dan van alles tegen gaan komen waar ze nooit over nagedacht hebben. :{w
pi_210748697
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:40 schreef Chea49 het volgende:
Inderdaad een erg simpele man die het wel even zou gaan maken met zijn eigen gefabriceerde likeurtjes. Die zag zichzelf al kunnen bedruipen en naar Nederland, dat kutland, exporteren. Zijn 1ste oogst is al mislukt omdat hij vergat dat je er een irrigatiesysteem voor aan moet leggen tegen de droogte daar. Hij lult 100 in 1 uur en presteert 0. Alleen maar klagen over Nederland en dat hij daar minder betaald voor de gezondheidszorg en dan ook in Nederland nog verzekerd is. Klopt niets van want hij moet daar gewoon de kosten ook nog eens voor betalen. Is in Belgie ook zo. Je betaald dus eigenlijk dubbel maar daar is deze man veel te stom voor om dat te beseffen. Ik ergerde me dood aan die grote bek van hem, vooral naar zijn vrouw toe. Die overigens goed bezig is met het opvangen van o.a. mishandelde racehonden, wat haar overigens alléén maar geld zal gaan kósten. Niets van wat hij bedenkt zal uit de verf komen en dat zei zijn vrouw eigenlijk al, hij bedenkt een heleboel maar noemt er niet een jaar bij. Heb een hekel aan mensen die Nederland maar kut vinden en het ergens anders beter denken te hebben, totdat ze er zijn en dan van alles tegen gaan komen waar ze nooit over nagedacht hebben. :{w
Ook een type dat loopt te schelden op de buitenlanders in Nederland maar zelf totaal niet integreert en na een 1 nog geeneens bedankt en tot ziens kan zeggen in het Hongaars, maar wel lekker asso Nederlands lullen tegen die mensen daar
pi_210753399
Wel een keer iemand die auto op platen van nieuw land had, zie je niet vaak maar goede dierenvrienden, tof, de man leeft niet lang meer op dit tempo en leuk huis op een lelijke plek
pi_210753652
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:40 schreef Chea49 het volgende:
Hij lult 100 in 1 uur en presteert 0. Alleen maar klagen over Nederland en dat hij daar minder betaald voor de gezondheidszorg en dan ook in Nederland nog verzekerd is. Klopt niets van want hij moet daar gewoon de kosten ook nog eens voor betalen. Is in Belgie ook zo. Je betaald dus eigenlijk dubbel maar daar is deze man veel te stom voor om dat te beseffen.
Als je officieel geëmigreerd bent ik je valt onder ziektekosten systeem in dat land heeft dat ook buitenland dekking, dus klopt wel.
  zondag 1 oktober 2023 @ 12:45:17 #65
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210804285
Vanavond:

Miranda en Michel emigreren met hun zes kinderen naar een dorpje in het midden van Frankrijk. Hier willen ze een camping beginnen en gîtes bouwen in een oude schuur. Maar al snel blijkt dat het halen en brengen van alle kinderen naar de verschillende scholen in de buurt zoveel tijd kost dat de verbouwing op de tweede plaats komt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_210809114
Ik vind het best wel egoïstisch van die ouders, met 6 kinderen in de middle of nowhere gaan zitten in Frankrijk.
Ouders willen rust, maar kids willen actie, stappen, leeftijdsgenoten ontmoeten, etc. Zit je daar kansloos voor je uit te staren
  zondag 1 oktober 2023 @ 22:14:37 #67
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210809357
Dochter van 18 heeft er totaal geen zin in.
Poef.....gone! ©golfer
pi_210809404
En dan beland je bij een boer voor minimumloon. Genot. :7
pi_210809455
Man man man. Wat een ellende. Gezin valt uit elkaar (zoals verwacht) door droom van ouders dat voor alle kinderen zwaar kut is
  zondag 1 oktober 2023 @ 22:30:42 #70
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_210809458
Ik ben een beetje in shock, dit duo met al die kinderen heeft helemaal niets gepresteerd, er is nog steeds niets af. Zij kookt al meer dan een jaar buiten en het enige wat er nu gebeurt is dat hij bij een boer verderop aan de slag is Echt bizar dit. Die arme kinderen.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_210809487
Ik weet niet hoor, maar ik had het er niet voor over. Ik zou mijn gezin liever intact laten dan op deze manier emigreren.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zondag 1 oktober 2023 @ 22:43:57 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210809574
Meer tijd doorbrengen met de kinderen maar dan 6 dagen per week tegen het minimumloon werken op een geitenboerderij.
En niks maar dan ook niks verbouwd te hebben en nog steeds buiten koken na 1 jaar.
8)7
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 1 oktober 2023 @ 22:46:48 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210809602
De stapel "dat zien we dan wel" wordt steeds maar groter.
Poef.....gone! ©golfer
pi_210809836
En moeder zei dat het haar vooral goed deed om inmiddels gelukkige/blije kinderen om haar heen te zien.

Die blijheid zal wel meevallen imo. Hooguit kan er voor het eerst in lange tijd af en toe een lachje af omdat ze enigszins (zullen moeten) berusten in hun situatie. Het is maar net hoe je ernaar wilt kijken.

Bovendien, als het je écht boeide wat je kinderen ervan vinden, dan was je nooit daarheen gegaan. Ze hadden er allemaal voor geen klote zin in.

Maar goed, zo kijk ik ernaar. Ze doen toch lekker wat ze zelf willen
pi_210886617
Ennnn we zijn weer begonnen *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')