abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 juni 2023 @ 18:40:31 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_209479283
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 17:45 schreef Dutch_view het volgende:

Ik heb 1 - 2 jaar geleden alle delen gezien bij RTL, vond het erg leuk. Vooral die Dick met zn droge humor :D
Jammer dat ze ook slachtoffer zijn van het gecancel ;(
Hebben die nooit een eigen topic bij RTL hier gekregen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_209479545
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 18:40 schreef golfer het volgende:

[..]
Hebben die nooit een eigen topic bij RTL hier gekregen?
Nee volgens mij niet. Wellicht komt het ook door het tijdstip van uitzenden, destijds vaak op zondag rond 18u.
Chateau Planckaert werd toen ook uitgezonden op dat tijdstip.
Het valt me wel op dat de meeste topics hier zijn van 'prime time' programma's
pi_209946971
@Blues In de gids zag ik toevallig dat vanavond een nieuw seizoen (9 en tevens laatste) Dick & Angel start op VRT1.
pi_209947094
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 20:11 schreef Dutch_view het volgende:
@:blues In de gids zag ik toevallig dat vanavond een nieuw seizoen (9 en tevens laatste) Dick & Angel start op VRT1.
Dank voor de tip!
Opgenomen *G*
  vrijdag 1 september 2023 @ 22:52:56 #35
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210504305
Gisteren is er weer een nieuwe aflevering geweest.
Ouderwets tenenkrommend.

Omdat hun huis in Utrecht te klein is geworden voor hen en alle katten besluiten dierenartsen Jan-Pieter en Manon een oud monumentaal pand, in een Duits dorpje vlak over de grens, te kopen op een executieveiling. Ze willen er een B&B beginnen. Omdat het budget voor de gigantische verbouwing ontbreekt, besluiten Jan-Pieter en Manon zoveel mogelijk zelf te doen. Tot grote ergernis van de buren pakt dit niet helemaal uit zoals gehoopt en zet het de twee voor een grote uitdaging.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_210505740
Die van gisteren had heel erg veel mazzel dat het goed ging, in de zin van geen ongelukken, levensgevaarlijk die man
  zaterdag 2 september 2023 @ 11:29:03 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210507235
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 06:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die van gisteren had heel erg veel mazzel dat het goed ging, in de zin van geen ongelukken, levensgevaarlijk die man
Klopt. Ik zat echt te wachten to ie op het dak met het zagen van die platen in zijn voet zou uitschieten, maar de schade bleef voor hem beperkt tot een balk met spijker op zijn rug en een jaap van 4 centimeter op zijn kop.
Onbevredigend einde trouwens.
Veel vragen nog.
Poef.....gone! ©golfer
pi_210514725
Beetje goed voorbeeld hoe het niet moet en wat zijn vergunningen
life is like a box of chocolates
pi_210526333
Deze man lijkt op een Jiskefet-personage.

Ik vond het wel een beetje onbevredigend einde. Of wellicht hadden de makers wel door dat dit een project zonder einde ging worden en er maar “wordt vervolgd” onder hebben gezet. Ik schat in dat ze over 10 jaar nog in die onverkoopbare bouwval met een bouwstop zitten. En was dat dak nou tijdelijk en komt er nog iets fatsoenlijks voor in de plaats? Klussen zonder budget maakt wel creatief, maar dit zag er niet uit.

En ik vroeg me af waarom je als dierenarts op deze leeftijd nog zoiets wil aanpakken. Voor die 130.000 plus de opbrengst van het huis in Utrecht kan je in Duitsland makkelijk iets kopen zonder al die ellende eromheen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_210563150
Wat een vreselijk irritant schreeuwerig wijf is die Saskia :')
Alle problemen weglachen / giechelen :') }:|
En keihard "Nein nein nein nein" schreeuwen tegen de installateur :{w
Niet te doen :N
pi_210563594
Wij kijken het nu terug.
Aardig veel poen. Aankoop 450.000, plus bouwbudget van 300.000.
Poef.....gone! ©golfer
pi_210563684
Wat een leuke zoon met die beperking.
Poef.....gone! ©golfer
pi_210563730
Saskia werkt wel stug door. Behangen, stukadoren. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_210563787
Geen installatieplannen, geen installateur. :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_210563874
Irritant zenuwenlachje heeft zij. :N
Poef.....gone! ©golfer
pi_210563947
Best uiteindelijk wel mooi geworden. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_210576756
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2023 22:09 schreef golfer het volgende:
Wij kijken het nu terug.
Aardig veel poen. Aankoop 450.000, plus bouwbudget van 300.000.
Na 10 minuten gestopt, beetje kakkers met teveel geld is niet echt spannend
  zondag 17 september 2023 @ 13:50:16 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210661400
Vanavond weer:

Anja en Herman willen aan de Spaanse Costa Blanca een verhuurimperium beginnen. Alleen ontbreekt vooralsnog het kapitaal hiervoor. Ze beginnen daarom met een huisje, totdat Hermans huis in Nederland verkocht is en er nieuw geld vrijkomt. Eenmaal in Spanje is er van alles mis met het huisje en blijkt de buurt crimineler dan verwacht.
Poef.....gone! ©golfer
pi_210668070
Lekker onvoorbereid, zoals het hoort.
pi_210668075
Dit moet wel een drama worden :Y
pi_210668105
Haha die KAD :D
pi_210668139
Zullen wel problemen zijn met de septic tank gok ik zo...
pi_210668342
Die buurvrouw in het roze maakte dus meteen gehakt van het business plan.
Een oud bordeel gekocht en geen Nederlanders in de buurt. Gaat prima zo :D
pi_210668844
Viel toch weer alles mee. ^O^
pi_210668949
Ze hebben zelf een schattig huis.
Goed dat ze dat verhuurpand niet hebben gekozen.
Leuke mensen, ik had geen irritaties _O_ _O-
  zondag 17 september 2023 @ 23:06:43 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210668957
Toch best een leuk huisje gemaakt van die ex-hoerentent.
Ook leuk dat de buren zogenaamd niet wisten dat ze allemaal van hun stroom aftapten.
En het is dus een buurt waar veel gejat wordt.
Toch zien ze er aan het einde gelukkig uit en daar gaat het uiteindelijk om. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_210670011
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 23:06 schreef golfer het volgende:
Toch best een leuk huisje gemaakt van die ex-hoerentent.
Ook leuk dat de buren zogenaamd niet wisten dat ze allemaal van hun stroom aftapten.
En het is dus een buurt waar veel gejat wordt.
Toch zien ze er aan het einde gelukkig uit en daar gaat het uiteindelijk om. ^O^
Wat gek is dat ze geen stroom hadden, dus buren ook niet en na wat aanpassingen opeens wel en buren ook. Stroom en water mag alleen maar aangesloten worden door de leveranciers, vaak worden meters verwijderd als iets een tijd leeg staat
pi_210743461
Vreemde aflevering met vreemde mensen.
Waar heb ik naar zitten kijken? Een soort Tiny en Lau achtige figuren die een city trip maken en die kerel die veel frikandellen vreet.
Maar verder gebeurde er helemaal niets. :?
  zondag 24 september 2023 @ 23:52:15 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210744347
Typische op de 'Haagse kliek' scheldende mensen met simpele ideeën. "je hebt maar 3 partijen nodig: 1 voor 1 in het midden en 1 tegen". Daarom gaan we weg uit Nederland, want in Hongarije (van Orban weten ze ook niks) kan alles en is alles goedkoper...

Maar, zonder alle niet van de grond komende zaken als likeurstokerij, is vooral zij een echte dierenvriend.
Die arme afgedankte honden uit Spanje die ze opvangen, alleen daarom al hoop ik dat het ze gaat lukken om daar gelukkig te worden.

Beste tekst van deze aflevering kwam van Jans: "Moestuin beginnen? Wat voor moes? Appelmoes, bananenmoes?" _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 25-09-2023 00:00:48 ]
Poef.....gone! ©golfer
pi_210745485
Deze mensen hadden geen idee, en zijn vermoedelijk opgejut door de wappiegemeente dat Hongarije het walhalla is. De man wilde graag likeur maken, maar had verder geen idee. Hij was een beetje hobbiematig bezig met een flesje links en rechts. Op dat niveau zijn er heel veel mensen die dat doen.
De "stap" naar in productie brengen zal er wel nooit komen, want ze hebben geen idee hoe of wat.

Verder zie je in vrijwel elk shot dat ze aan het drinken zijn, is het geen likeur of wijn dan wel halve liters.
Werd denk ik ook wel de nadruk op gelegd door het programma, maar dan nog is het wat veel.

Het vreemde is dat deze "alles is kut in Nederland" man, wel z'n frikandellen van mora moet hebben, en hij kreeg ook een uitkering omdat ie is afgekeurd van dat kut Nederland.

Verder zijn dit vast ook de types die lopen te schelden dat die vluchtelingen hier geen Nederlands kunnen, maar zelf spreken ze nog geen half woord Hongaars na een half jaar.

Verder was mijn favoriete zin: "er zouden maar 3 politieke partijen moeten zijn 1 voor, 1 tegen 1 midden"

[ Bericht 5% gewijzigd door koemleit op 25-09-2023 08:37:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')