Heb je gelukquote:
Ja de eeuwige roemquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
In eerste instantie opgegeven voor de ervaring misschien.
johquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:19 schreef humpty het volgende:
wat een dom gedoe en wat is die Mirthe een raar kind
Dat was nog de moeite om toen te vertrekken. Over 2 maanden vertrekken dan kan je het net zo goed uitzitten want dan is het programma bijna klaar.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Djedi had ook een einddatum en is toen opgeflikkerd
Hoe heeft Kenzi het tegen Mirthe verteld zonder mic en cam?quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er staan altijd overal camera's op, dat is het principe van een rls. Dus je kunt als deelnemer niet ineens zeggen dat het niet gehoord mocht worden. Dan moet je je mond houden.
Krijgen we nu hetzelfde als toen met die schijtluis van een Djedi?quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
Mirthe had niet mogen zeggen dat Kenzy over 2 maanden gaat
Ze kijkt sowieso echt heel vaak in de camera.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
Kenzy kijkt dan ook zo lekker in de camera als ze iets wil duidelijk maken aan de regie, gister ook al en toen werd ze snel weggedraaid, toen ze gepest werd met die 4 stoelen en 1 kruk.
Ja joh wat is 9 ton nou Pffff..... Ik zit wel op intasgramquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:20 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat was nog de moeite om toen te vertrekken. Over 2 maanden vertrekken dan kan je het net zo goed uitzitten want dan is het programma bijna klaar.
In bed, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe heeft Kenzi het tegen Mirthe verteld zonder mic en cam?
9 maanden tief opquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hij is nog nooit zo verliefd geweest op een meisje
ik geloof dat best, zeker in zo'n snelkookpan als de loodsquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
7quote:
Oh nou de roze wolk is wat langerquote:
r was iets met een rechtszaak daar wachte ze de uitspraak vanafquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:24 schreef HopScotch het volgende:
Ik heb Mirthe en Kenzy een hele tijd terug eens horen smoezen over dat Kenzy weg zou gaan als 'iets' door zou gaan. Iets met haar droom(baan?) wat toen nog niet zeker was, er moest nog 'iets' geregeld. Blijkbaar is dat nu geregeld dan.
Lekker duidelijke info, geen dank
Marinequote:Op donderdag 30 maart 2023 20:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
r was iets met een rechtszaak daar wachte ze de uitspraak vanaf
Helaas voor Jeff was het niet wederzijds en ondanks dat ik hem niet mag hoop ik dat hij niet voor Kim naar huis gaat want dan staat hij straks met lege handen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom nietquote:
Had niet anders verwacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |