Anderhalfquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
Kenzy weet nu dat Mirthe de uitspraak dat Kenzy over 2 maanden zou gaan heeft gedaan en Kenzy is daarvoor naar achteren gehaald en Kenzy moest uitleg geven, vindt ze niet tof van Mirthe dat ze dat gedaan heeft, ze zou het niet hardop uitspreken en dat heeft ze dus wel gedaan.
Waarom uitleg geven ... achter weet toch van die deal neem ik aan !?quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
Kenzy weet nu dat Mirthe de uitspraak dat Kenzy over 2 maanden zou gaan heeft gedaan en Kenzy is daarvoor naar achteren gehaald en Kenzy moest uitleg geven, vindt ze niet tof van Mirthe dat ze dat gedaan heeft, ze zou het niet hardop uitspreken en dat heeft ze dus wel gedaan.
vind ik ook bye byequote:Op donderdag 30 maart 2023 20:15 schreef Flow3r het volgende:
Waarom over 2 maanden ? Tief dan nu maar op
Schijnbaar dus niet.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom uitleg geven ... achter weet toch van die deal neem ik aan !?
En terecht, dat had kenzy dus in vertrouwen gezegd zonder dat er een camera op stond en mirthe zegt dat dus hardop.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
Mirthe had niet mogen zeggen dat Kenzy over 2 maanden gaat
zou het echt zo moeilijk zijnquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:15 schreef Flow3r het volgende:
Stop maar met je soundlocks, je bent toch altijd te laat
Dat dus. Daar snap ik ook niet van. Vanuit Kenzi zelf ook niet....wat heeft het voor haar nog voor zin om te blijven dan?quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:15 schreef Flow3r het volgende:
Schijnbaar.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou het echt zo moeilijk zijn
dat knopje indrukken?
Dan had Kenzy ook haar mond kunnen houden, er hangen daar overal microfoons en camerasquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:15 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En terecht, dat had kenzy dus in vertrouwen gezegd zonder dat er een camera op stond en mirthe zegt dat dus hardop.
Is niet heel erg netjes dus.
Ik geloof dat niet zo. Waarom zou je dat doen als je kans maakt op een vet geld bedrag?quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:15 schreef Flow3r het volgende:
Djedi had ook een einddatum en is toen opgeflikkerdquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet zo. Waarom zou je dat doen als je kans maakt op een vet geld bedrag?
Kim W net voor dr einddatumquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Djedi had ook een einddatum en is toen opgeflikkerd
Ik weet niet eens meer wie dat isquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Djedi had ook een einddatum en is toen opgeflikkerd
In eerste instantie opgegeven voor de ervaring misschien.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet zo. Waarom zou je dat doen als je kans maakt op een vet geld bedrag?
Er staan altijd overal camera's op, dat is het principe van een rls. Dus je kunt als deelnemer niet ineens zeggen dat het niet gehoord mocht worden. Dan moet je je mond houden.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:15 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En terecht, dat had kenzy dus in vertrouwen gezegd zonder dat er een camera op stond en mirthe zegt dat dus hardop.
Is niet heel erg netjes dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |