Ivor doet niet mee aan het programma. De vader van Kim is ook op streams benoemd maar ik ga ophouden want dit is mij geen ban ofzo waard.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk omdat Ivor ook op de streams wordt genoemd?
Zo worden er wel meer genoemdquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij snapt hetquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
quote:
#metooquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:35 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja ik had al gezegd dat ik er niks van snap geloof ik.
Ohoh waar moet Eunice dan yoga-en?quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
Morgen niet in de tuin
Tussen 8 en 11
Niet over hebben
En niet betreden
Voor 8 uurquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ohoh waar moet Eunice dan yoga-en?
Daar lult Mirthe en Tiano doet of hij de don van de loods is die alle problemen oplostquote:
the donquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar lult Mirthe en Tiano doet of hij de don van de loods is die alle problemen oplost
En doe je mic goedquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
En ga godvergeten eens rechtop zitten
Ik kan niet goed naar hem luisterenquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind hem sneaky
En achter de ellebogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hij praat altijd zo sloom, zo bedachtzaam, ik verlies mijn interesse al bij de eerste zin![]()
Zoë gaat mij steeds meer tegen staan.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Zoe: Haal Esther uit haar lijden, ze loopt hier met haar hart onder de ziel, ziel onder haar hart, ziel onder de arm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |