zie je wel, verstond ik het toch goed.....tjonge jongequote:Op donderdag 30 maart 2023 15:51 schreef Dotteke het volgende:
We krijgen hierna nog een caterie zegt Janet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei…
sorry reageerde ergens anders op, ik weet niet van een wissel heb vandaag weinig gekeken en gisteravond ook niet.quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:55 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ahh ik heb t gemist
. Was er nog iemand boos?
quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:58 schreef patat het volgende:
Wauw dat is best heftig. Wist niet dat de moeder van Wanda ziek ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei…Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Tja is iets wat Talpa over zichzelf afroept door te gaan bepalen wie en in welke situatie familie mag bezoeken. Ik snap zijn kritiek wel in ieder geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei…En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Zo dat is wel ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei…
Heftig zeg, Ivor is kennelijk nog steeds in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei…
Zo krom als maar zijn kan.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:02 schreef woxxel het volgende:
En de brief van mexx wel doorlaten vind ik niet kloppen
Weten de mensen daar wel echt waar ze aan begonnen zijn vraag ik me af. Als Wanda dit zou weten zou ze vast naar huis willen. Maar ze heeft neem ik aan getekend voor ‘ernstig ziek zijn of dood’.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei…
Talpa handelt inderdaad onethisch hierin. Je kunt hier wel jaren nog last van houden als je dit achteraf hoort over je moederDoe nor maal
Levert goede televisie opquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:02 schreef woxxel het volgende:
wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei…
dit is ziekThinking is difficult, that’s why most people judge
Maar als het niet goed gaat met je moeder dan moet je daar toch over geinformeerd wordenquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:01 schreef engine het volgende:
[..]
Tja is iets wat Talpa over zichzelf afroept door te gaan bepalen wie en in welke situatie familie mag bezoeken. Ik snap zijn kritiek wel in ieder geval.
Helemaal eensquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:02 schreef woxxel het volgende:
Dan zal gisteren wel de absolute druppel zijn geweest en volkomen begrijpelijk uiteraard want dit is gewoonweg bizarquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:02 schreef woxxel het volgende:
Ivor. Hop naar die poort en verzin iets. Desnoods een drone
Wat was er gisteren?quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan zal gisteren wel de absolute druppel zijn geweest en volkomen begrijpelijk uiteraard want dit is gewoonweg bizar
weten mensen waar ze voor tekenenquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:03 schreef Seattle het volgende:
[..]
Weten de mensen daar wel echt waar ze aan begonnen zijn vraag ik me af. Als Wanda dit zou weten zou ze vast naar huis willen. Maar ze heeft neem ik aan getekend voor ‘ernstig ziek zijn of dood’.
Talpa handelt inderdaad onethisch hierin. Je kunt hier wel jaren nog last van houden als je dit achteraf hoort over je moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |