Parkeren bij Slinge of Kralingse zoom zoals gezegd gaat prima. Ik ga zelf met de trein en heb de luxe dat ik gebruik kan maken van een hotelkamer vlak bij de finish en dus ongeveer een kilometer van de start.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Tip voor mensen die in het centrum willen parkeren (zoals Hofplein): ik dacht daar vorig jaar rond 08:00u wel makkelijk aan te kunnen komen vanuit de richting A15 (het oosten), maar toen was het gehele centrum al hermetisch afgesloten voor autoverkeer. Ik moest toen terug de stad uit en over Noord Rotterdam het centrum vanuit westelijke richting inrijden. Als je daar niet bekend bent is dat best wel even stressen dan, dus houd hier rekening mee.
Het idee is volgens mij dat je je lichaam nog even leegtrekt zodat je daarna een week maximaal op kan laden. Zelf doe ik dat niet, ik hou het zondag bij 5km rustig + 10km marathontempo + uitlopen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:30 schreef DeLuna het volgende:
Weet iemand wat voor gedachte erachter een snelle 5/10km een week voor de marathon zit?
Ik zie het wel vaker dat mensen dat doen en in mijn trainer zei dat ik dat ook wel kon doen maar ik ben even vergeten te vragen hoe dat dan werkt, wat is de gedachte daarachter? Ik heb op zich wel zin om nog ff een 5km hard te lopen namelijk
Amersfoort is niet echt een inspirerend marathon parcours. En de marathon zit toch niet meer in het programma?quote:Op donderdag 6 april 2023 16:49 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zit naar Amersfoort HM/M te kijken. Als mijn zooltjes goed gefixt worden, kan ik er misschien nog wel een marathon uitpersen
Oh je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Amersfoort is niet echt een inspirerend marathon parcours. En de marathon zit toch niet meer in het programma?
Wauw, geen zin inquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:03 schreef kalinhos het volgende:
Iemand Utrecht wel eens gelopen? Ik krijg nu zo’n mail van hun marathon dus denk ff dat parcours checken….daar loop je gewoon 2x hetzelfde rondje van 21,1km
Snap niet dat je dat als zo'n grote stad nog verkiest boven een volledige marathon.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:03 schreef kalinhos het volgende:
Iemand Utrecht wel eens gelopen? Ik krijg nu zo’n mail van hun marathon dus denk ff dat parcours checken….daar loop je gewoon 2x hetzelfde rondje van 21,1km
Ja idd. Terwijl je zou best een mooi rondje van 42k kunnen maken en dan bv nog via de Loosdrechtse plassen ofzo. Maar 2x hetzelfde rondje lijkt me killing voor je motivatie.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Snap niet dat je dat als zo'n grote stad nog verkiest boven een volledige marathon.
Is in Eindhoven en Leiden ook lang zo geweest. Kan me voorstellen dat je met wat lager budget voor zo’n oplossing gaat.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:03 schreef kalinhos het volgende:
In 2014 was Eindhoven nog twee rondjes, dat wasmijn eerste marathon. De meest geestdodende vond ik echter de Two rivers marathon in Zaltbommel met 0 publiek, snijdende kou en eindeloos dezelfde weilanden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:56 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja idd. Terwijl je zou best een mooi rondje van 42k kunnen maken en dan bv nog via de Loosdrechtse plassen ofzo. Maar 2x hetzelfde rondje lijkt me killing voor je motivatie.
Niet gelopen, maar woon in Utrecht dus ken het parcours wel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:03 schreef kalinhos het volgende:
Ik ga in augustus een Ironman doen en daar is de marathon zelfs 4 rondjes van 10,5 km (in Kopenhagen).quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:56 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja idd. Terwijl je zou best een mooi rondje van 42k kunnen maken en dan bv nog via de Loosdrechtse plassen ofzo. Maar 2x hetzelfde rondje lijkt me killing voor je motivatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |