abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208649027
quote:
2s.gif Op maandag 3 april 2023 23:11 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Je gaat niet lopen op de dag zelf met je nieuwe schoenen toch?
Mijn marathonschoenen hebben straks precies nul km op de teller bij de start. Ken de schoen door en door en weet dat blaren niet gaan spelen. Hheb bij mijn vorige paar precies hetzelfde gedaan, maar dan voor een halve marathon. Nou ging die wedstrijd kut, maar dat lag niet aan de schoenen :P
pi_208649804
Ik vind de neutrale smaak van Maurten juist heel goed te doen. In vergelijking tot al die mierzoete andere meuk. Echt hele fijne gel vind ik het. Ik ben een maand of twee, drie geleden overstapt op Maurten en ben er echt heel tevreden over. Smaak prima, textuur fijn (niet kliederen!), geen gekke dingen in m'n buik. Enige is: ja, ze zijn wel wat aan de prijs.

Planning bij mij is om de 5 kilometer gel en dat aanvullen met sportdrank.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_208649908
Ik gebruik ook Maurten. Het is misschien wel duur, maar vind ze lekkerder/beter dat die gelletjes met een aardbeien smaak of wat voor smaak dan ook. Dan kan je net zo goed hubba bubba kauwen.

Gisteren las ik mijn snelheden tijdens de Kippenren. Was zeer verbaasd en was gewoon 69ste geworden. Nog nooit zo hoog geeindigd :)
  dinsdag 4 april 2023 @ 07:55:50 #66
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_208649946
Ik gebruik zelf voor wedstrijden ook alleen nog maar Maurten, heb de gelletjes inmiddels vaak genoeg uitgetest. Smaken ook prima inderdaad.

Die Drink Mix is wel nieuw voor mij, maar ik denk dat één test genoeg is. En anders is ORS op de dag zelf ook een optie.
Met pijn en moeite derde
  dinsdag 4 april 2023 @ 08:01:24 #67
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208649968
Ik zweer bij Gu Gels. Heb in Cyprus 1 Maurten gel gehad, dus kan nog testen wat ik ervan vind.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_208650031
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 april 2023 08:01 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zweer bij Gu Gels. Heb in Cyprus 1 Maurten gel gehad, dus kan nog testen wat ik ervan vind.
Ja, die had ik ook voor ik overstapte. Heb nog twee GU's over. Die wil ik op het eind van de marathon nog gebruiken om nog wat cafeïne binnen te krijgen op het eind.
  dinsdag 4 april 2023 @ 11:22:23 #69
474254 GurneyIsBestOke
pi_208652069
Het werden er maar vijf, mijn lichaam is er zó klaar mee. Mijn knie ging prima, maar nu speelde mijn lies op. En gewoon super zure benen. Ik ga het maar rustig aan doen tot de marathon zelf.
Met pijn en moeite derde
  Forum Admin dinsdag 4 april 2023 @ 11:23:11 #70
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_208652077
Heb vertrouwen :)
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_208652355
quote:
2s.gif Op maandag 3 april 2023 23:11 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Je gaat niet lopen op de dag zelf met je nieuwe schoenen toch?
Ik ga ze komende dagen ff inlopen. Maargoed t zijn hardloopschoenen he, geen schoenen die je onder je trouwpak aan doet. Hardloopschoenen (dit is mn 6e paar denk ik en het 3e paar gelijk aan mn vorige paren) zijn zo ontworpen dat ze direct lekker zitten. Vorig jaar ook gedaan, 2x 5km ingelopen de dagen ervoor en toen de marathon op de nieuwe schoenen, en dit zijn exact dezelfde schoenen als ik nu heb alleen nieuwer. Was het een heel ander merk/type had ik ‘t niet gedaan denk ik.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_208652360
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 00:02 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Mijn marathonschoenen hebben straks precies nul km op de teller bij de start. Ken de schoen door en door en weet dat blaren niet gaan spelen. Hheb bij mijn vorige paar precies hetzelfde gedaan, maar dan voor een halve marathon. Nou ging die wedstrijd kut, maar dat lag niet aan de schoenen :P
Onverstandig, maar oké..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_208653104
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Onverstandig, maar oké..
Dat is niet zo. In principe zijn schoenen meteen goed. Als ze goed zitten, hoef je ze helemaal niet in te lopen. Het is een mindset dat je per se schoenen moet hebben ingelopen.
pi_208653208
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Onverstandig, maar oké..
Alle toppers lopen hun wedstrijden op nieuwe schoenen toch?

Als je het model kent en er al een paar paar van hebt versleten, hoezo zou het dan onverstandig zijn?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_208653223
Gebruiken jullie ook gel's bij een halve marathon? Heb er van het weekend sinds jaren weer 1 gelopen en ik vind gel's zo'n gedoe zowel om mee te nemen als om in te nemen als om hoe je maag er mee om gaat. Dus heb ik het maar niet gedaan omdat ik las dat je lichaam in principe genoeg energie heeft voor een inspanning van anderhalf uur, maar nu ging ik toch vrij kapot die laatste 5 kilometer, ben erg benieuwd of een gelletje het verschil had gemaakt.
  dinsdag 4 april 2023 @ 12:57:32 #76
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_208653275
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 april 2023 12:53 schreef CaLeX het volgende:

[..]
Alle toppers lopen hun wedstrijden op nieuwe schoenen toch?

Als je het model kent en er al een paar paar van hebt versleten, hoezo zou het dan onverstandig zijn?
Je bent afhankelijk van de kwaliteitscontrole van de fabrikant. Als er iets niet goed gestikt is of het zooltje zit net los of zo. Misschien kleine kans, maar niet iets waar je tijdens de race achter wilt komen.
I am a black hole shitting into the void
pi_208653402
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 april 2023 12:46 schreef mosselmossel het volgende:

[..]
Dat is niet zo. In principe zijn schoenen meteen goed.
Dat vind ik dus niet, een schoen (of de binnenzool) moet wel de tijd krijgen om naar je voet te gaan staan.
Bij nieuwe schoenen heb je altijd wrijving.
pi_208653532
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 12:54 schreef Remco het volgende:
Gebruiken jullie ook gel's bij een halve marathon? Heb er van het weekend sinds jaren weer 1 gelopen en ik vind gel's zo'n gedoe zowel om mee te nemen als om in te nemen als om hoe je maag er mee om gaat. Dus heb ik het maar niet gedaan omdat ik las dat je lichaam in principe genoeg energie heeft voor een inspanning van anderhalf uur, maar nu ging ik toch vrij kapot die laatste 5 kilometer, ben erg benieuwd of een gelletje het verschil had gemaakt.
Wel 1 of 2 ja. Kheb nu een hardloopbroekje met ritszakken, dan kan je er makkelijk 2 meenemen zonder dat het echt in de weg zit.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_208653538
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 12:57 schreef Gimmick het volgende:

[..]
Je bent afhankelijk van de kwaliteitscontrole van de fabrikant. Als er iets niet goed gestikt is of het zooltje zit net los of zo. Misschien kleine kans, maar niet iets waar je tijdens de race achter wilt komen.
Verwaarloosbaar kleine kans. En als je je op hagelnieuwe schoenen beter voelt, zou ik lekker op hagelnieuwe schoenen gaan lopen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 13:07 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dat vind ik dus niet, een schoen (of de binnenzool) moet wel de tijd krijgen om naar je voet te gaan staan.
Dan zit de schoen niet goed genoeg. Ik durf op elke schoen die ik koop meteen een halve of zelfs een hele te lopen.
pi_208653665
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 13:07 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Bij de schoenen die ik aantrek heb ik die tijd niet en ook niet nodig. Ik merk bij die schoenen al verschil als er net 100km op de teller staat.

Overigens, dat was ik vergeten er bij te zeggen. Ik heb ze al wel aan mijn voeten gehad, maar dan terwijl ik languit op de bank lag :P

Maar last van wrijving of blaren heb ik bij die schoen eigenlijk nog nooit gehad.
  dinsdag 4 april 2023 @ 16:43:31 #81
474254 GurneyIsBestOke
pi_208656278
quote:
Afgelopen halve marathon gedaan en een gigantisch verschil gemerkt. Het lijkt mij erg verstandig, iedere 7 kilometer.
Met pijn en moeite derde
pi_208659706
quote:
Laatste keer wel meegenomen voor de 7 en de 14, maar bij 14km had ik zulke koude handen dat het bij eentje is gebleven.
pi_208663984
Note to self, niet constant het weer checken. Ziet er naar uit dat het 17 graden wordt
pi_208664358
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 08:45 schreef linebear het volgende:
Note to self, niet constant het weer checken. Ziet er naar uit dat het 17 graden wordt
De voorspelling die ik nu zie is max 14 graden en windkracht 1.. Beter wordt het niet!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_208664362
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 09:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
De voorspelling die ik nu zie is max 14 graden en windkracht 1.. Beter wordt het niet!
Dat is perfect ja en weinig zon. Wel een kleine kans op een bui.
pi_208664660
Zat op weeronline.nl te kijken
pi_208666212
Ik heb veel naar @Zwabberhark geluisterd. Zo'n voorspelling elf dagen van tevoren zegt niet zo veel
pi_208666735
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 11:55 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb veel naar @:zwabberhark geluisterd. Zo'n voorspelling elf dagen van tevoren zegt niet zo veel
Snif, eindelijk iemand die naar mij luistert. Ik hou van je.
pi_208667142
@Zwabberhark heeft ook gelijk. Maar ja, marathonbrein doet gekke dingen
  Redactie Sport woensdag 5 april 2023 @ 13:23:40 #90
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_208667429
Zwabber heeft zeker gelijk. Maar het hoort er ook een beetje bij, dat geouwehoer over het weer
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_208679684
quote:
10s.gif Op woensdag 5 april 2023 13:23 schreef DeLuna het volgende:
Zwabber heeft zeker gelijk. Maar het hoort er ook een beetje bij, dat geouwehoer over het weer
Loopmaatje begon er over dat hij niets over het weer wil horen. Als hij nou niets gezegd had dan had hij inderdaad niets over het weer gehoord :+
pi_208679923
Gaat lekker weer worden ;)
pi_208680033
Hebben jullie de laatste pacer al geluisterd? Ik kreeg gewoon emo-traantjes van het laatste stukje van 'de sfeerman' terwijl ik niet eens ga lopen :'D
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')