Ik ook,quote:Op donderdag 30 maart 2023 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat dat goed kan zijn... ik krijg al last van m'n rug als ik er naar kijk..
Als hij er uit is een leuk item voor omroep MAX.quote:Op donderdag 30 maart 2023 08:56 schreef Frummelie het volgende:
Erik is ook weer bezig met z'n 5 minuten sport..
Jaaaaa....quote:Op donderdag 30 maart 2023 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als hij er uit is een leuk item voor omroep MAX.
Nu lekker fris en fruitig onder het gemalen water uiteraard zonder een lekker geurend zeepje..quote:
HIj is altijd wel bezig.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
Erik heeft weer een druk programma hoor ik wel.
Heul graag... weg met dat arrogante wicht.. ik kan die intonatieloze stem niet meer horen...quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:07 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze Kenzy elimineren voor de kamerwissel hoeven ze zich daar niet meer druk over te maken
Moet hij weer 4 boutjes ergens indraaien...quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
Erik heeft weer een druk programma hoor ik wel.
En die overdreven lach.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heul graag... weg met dat arrogante wicht.. ik kan die intonatieloze stem niet meer horen...
quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:19 schreef Frummelie het volgende:
De paddestoel is ook op de bank beland met haar therapeutische doos..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |